lørdag, mai 09, 2009

Skissedilla #6 og et LILLA kort....

jupp du leser riktig...

LILLA...er det meg a??

Først til Skissedilla #6
http://skissedilla.blogspot.com/
Laget en LO med noen gamle bilder jeg fant igjen fra ferie i Italia...mimre mimre... dette var en veldig flott ferie gitt... må nok tilbake dit en gang...

Arkene er fra Scrappers Choise, Pink Paislee.
Så var det

LILLA KORT
da.

Jeg tror ikke jeg lager så ofte lilla kort, men følte for å gjøre noe nytt..
Trykket er en Gorjuss jente jeg har fått av Neeta

Arkene jeg har brukt er fra Basic Grey, blomster fra Kremmerhuset. Ellers div pynt.
Litt detaljbilder først.







Jeg koser meg inne i ettermiddag... Stempelgalmannen polerer bil, Stempelgalminsten er hos kjæresten og Stempelgalrussen er på Tryvann.

I morgen tidlig er det trening og så farer vi avgårde til Valdres i konfirmasjon.
Da skal Henning konfirmeres. Ønsker han lykke til, og håper han syns det er OK at jeg legger ut bilde av han..

Fortsatt god helg alle sammen, og takk for at dere tok turen innom!

14 kommentarer:

Maya sa...

Fyfaderulland så lekkert Gorjuss kort,Hilde!!
Nyydelige farger og detaljer!
Og så lekkert malt :)
Ha ei flotters helg,
klem fra Maya

Kaia sa...

Nydelig Gorjusskort. Og så flott fargelagt, sukk....
Likte veldig godt LO'en også.
Skikkelige sommerfarger.
Ha en fin lørdagskveld :o)

Lindus sa...

Å stilig kort:) Tøft stempel du har brukt bak, hvor har du fått tak i det da?;) *nysgjerrig*
Driver og øver meg litt på malinga og, er jo så stilig å lage sånne kort.. Øvelse gjør mester tenker jeg:) Ha ei fin helg:)

Scrapping- og hundedilla sa...

Fyttikatta så fint kort, Hilde!!! Nydelig malt, men det er jo normalt når det kommer fra din hånd! Jupp, da er det offisielt: Du er min guru!!!
Ha en super helg, og kos deg i konfirmasjon!
Klem Hege.

Sigrun sa...

Lekker Lo i fantastiske farger! Fikk skikkelig sol og varme stemnign av den!
Og det lilla kortet var ...gorjuss!
:O)

linda sa...

SÅ LEKKERT!!
knallfine farger. digger loer med friske farger!!

HegeAL sa...

Så herlig fargebruk på LOen. Og et helt nydelig kort!!

Takk for at du deltar!

Heidi sa...

Knallflott layout Hilde!!!!
Kortet var SUPERT!!!!! Masse flotte detaljer som vanlig!

Ha en fortsattt flott helg.

Klem

Anne sa...

Dette var virkelig en frisk og fin sommer lo. Nå lengter jeg etter sommeren mer enn noen gang :-)

Jammen meg var dette lilla kortet flott. Du må rett og slett bare lage mer lilla kort for dette kan vi virkelig.

papirdilla sa...

Både flott LO og kort, Hilde. Lilla var riktig lekkert, synes jeg. Pussig, jeg begynte akkurat å male lilla på et motiv i etterm. Har vel aldri brukt den fargen så mye, jeg heller. Men, når jeg så ditt resultat ble jeg i alle fall veldig inspirert.

God helg :)
Hanne

{ Kristina } sa...

Åå, de kortet ditt ble helt nydelig. Lillafargen passer så utrolig bra til den brunfargen på boksidene. Vakkert. :)

Heidi sa...

Kjempelekkert lilla kort - helt nydelig
Loèn var helt super også

Håper du har kost deg i helga

Klemmer fra
Heidi

Anne Karin sa...

Åååååååh!!!.... Jeg går tom for ord jeg. Aldeles Gorjuss! :)

trine sa...

Nydelig kort !