fredag, juni 12, 2009

Da er vi snart på farten her!
Om få timer reiser stempelgal jr og jeg en uke til Kypros. Vi skal kose oss der nede med masse sol og hav og sommer og solkrem og alt man kan tenke seg!!

Før jeg reiser tenkte jeg å legge ut litt av det jeg har laget i det siste...litt hummer og kanari.... og egentlig er det akkurat slik jeg føler det...det blir mest hummer og litt kanari om dagen...hva nå enn det betyr.

På kortet over her har jeg brukt en sommerfugl dies fra Spellbinders som jeg var så heldig å få låne av Grethe! Tusen takk!! Arkene er fra Maja Design.

Dette veggbildet har hengt halvferdig hos meg en stund... Det har jeg brukt til et kurs jeg hadde i vinter... nå er det endelig ferdig og snart klart for å få en annen eier!..Men hvem...nei det sier jeg ikke her.......
Så var det Petter da.... En skikkelig arbeidkar av en gutt. Han fyller snart 5 og da tenkte jeg det var på sin plass med en ny side i albumet hans!
Siden heter "Noen må arbe på hælj" og det betegner vel han ganske godt syns jeg... der han bor langt ut på bygda og elsker traktorer og alt som har med "gardsarbe" å gjøre.



Så var det en side om vår "lille snupp" da.... som slettes ikke er liten lenger egentlig..."lill snupp" er snart 19, med sjeggstubber og faktisk ganske mandig!
Han nok har sine tunge stunder innimellom nå etter tapet av vennen sin. Som mamma blir jeg ekstra sårbar, og tenker mye på at guttene mine skal ha det bra!!!!!!!!! Jeg er bekymret hele tiden hvis jeg ikke vet hvor de er og når de kommer hjem. Og vi vet aldri hva som skjer i morgen!! Selvfølgelig skjønner jeg at jeg ikke kan gå å tenke slik hele tiden... men våre perspektiv på ting har forandret seg en smule kan man si!
En ekstra stor klem til Simen som i helga må sitte hjemme på pugge til muntlig eksamen i Matte 2R istedetfor å være med Sondre og meg på tur.


Og til dere alle, ha en fin uke, ta vare på hverandre og på kreativiteten slik at jeg har noe fint å se på når jeg kommer hjem!

Og til Rita og Hanne, Ready for take off, here we come!

6 kommentarer:

Scrapping- og hundedilla sa...

Hei Hilde!

Så artige LO'er!!! Du gir masse inspirasjon til en stakker som står i startgropa og ikke helt vet hvor "løypa" går...

Ønsker dere alle en riktig god tur til Kypros!! Lykke til også til Simen som leser til muntlig!!

Klem Hege.

Kaia sa...

For det første: Knall god tur til Kypros.
Flotte LO'er. Russe LO'en var knall.
Tenker ofte på dere som mistet en god venn. Det er ikke lett.
Tusen takk for all inspirasjon!!!
Er veldig glad i stilen din.....
Ha ei flott helg :o)

MonaV sa...

Dere sitter nok på flyet dere nå tenker jeg. Har sagt god tur før, men sier det en gang til jeg...GOOOD TUR, vet dere kommer til å storkose dere. Om få dager er det min tur:):)

Den røde russeLOen var råkul Hilde!!!

Klem Mona

Heidi sa...

Håper dere får en stråååålende ferie.
Og takk for titten på alt det flotte du har laget!

Klemmer fra
Heidi

Vinglefrøken sa...

Hei! Kjempefin blogg du har! Masse fint å bli inspirert av for en som er helt i startgropa på kortlaginga. Legger meg til som følger, jeg. Vil berømme deg for god service da jeg har vært innom butikken også! :-)

Spruddle sa...

Wow-så masse flott, nok en gang! Masse flotte detaljer - takk for titten! :))