fredag, juni 05, 2009

Hei igjen!
Ble visst et innlegg til i dag...tenkte på disse to sidene.... mente egentlig at jeg hadde lagt ut bilder av de...men kan ikke finne de igjen....hmmm, det er gått litt fort i svingene i det siste, så det ble kanskje bare med tanken...
Først en side av Emeline, på besøk hos oss 17. mai. Hennes første 17.mai.... og søt som få!

Så var det meg da... Lidenskaplig scrapper som scrapper med nesten hva som helst... ja, der har du meg!
Bildet er tatt av Berit, blomten har jeg fått av AnneLise, Tusen takk til dere!
Jeg har brukt glimmermist og en kakeserviett som sjabong. Brukt div "merkelapper" fra klær.
Noen små tags jeg har fått etter min bestefar, Kaffetags og blomsten da, som AnneLise har kjøpt på H&M.



Ellers ønsker jeg:
- Rita og Hanne god tur til Kypros!!
-Kari, lykke til med eksamen!

-Lisbet, Tommy og Cathrine, tenk positive tanker, selv om jeg skjønner det omtrent er umulig.
Tenker på dere hele tiden.
-Til alle Peter's venner,inkludert min sønn, ta var på hverandre.
-Hanne/Papirdilla, håper alt har gått bra og at du kommer deg fort!
-...og riktig god helg til alle !



7 kommentarer:

Berit sa...

Ser man, der kom den lidenskaplige fruen fram i lyset!!! Herlige scrappesider begge to! Snuppelure er jo sååå søt da!

God helg!
Vi sees kanskje over helga?!?

KLEM

Grethe sa...

Så fine disse var Hilde. Emmeline er jo så søt da.
snakkes i morgen.

Kaia sa...

Nydelige LO'er.
Og jeg er helt enig med deg; Ta vare på hverandre, alle sammen.
God Helg :o)
Klem

Nancy sa...

Kjempe flotte sider, Hilde. Søt lille Tulla da!
He ei fin helg;O)
Klem, Nancy.

Toto og Tutu sa...

Så fine Loer dette var! Likte spes godt den øverste, stilig redigering av bildet, så du fikk skikkelig fram istruten!

Marita sa...

Herlige sider du har laget.

Elsket det barnebildet... og hele loen

nydelig

RitaK sa...

Tusen takk, og god tur til dere to også. Vi gleder oss til dere kommer... .-)