lørdag, juni 20, 2009

Jenter på tur med en gentleman!
Da er ferien over for denne gang. Sondre og jeg har vært en uke på Kypros og kosa oss stort sammen med Hanne og Rita. Vi har hatt strålende vær hele uka og slikket mange timer med sol og bare ladet bateriene.
Her ser dere Hanne, Rita og meg på "shopping" i Paralimni...... Vel shopping og shopping.... alle butikkene var visst stengt på onsdag ettermiddag.... og, selvsagt var det den dagen vi tok taxi dit....Det burde vi kanskje sjekket på forhånd....
Så til "turtelduene" på turen.... Tror de har hatt den fineste ferien "ever"... De virket hvertfall riktig så fornøyde.

Så kommer et bilde fra vår tur til Agia Napa. En flott ettermiddag og kveld tilbragte vi der!
Da er det bare "påan" igjen med jobb og hverdagslige sysler.
Jeg har forresten handlet litt "scrappesaker" også.... små heklebrikker og noen klesklyper i tre.
Skal vise dere når jeg bruker de!



3 kommentarer:

Hanne sa...

Jeg storkoste meg hvertfall! Ble litt stille her etter dere har dratt da. Er en ferie som jeg kommer til å huske lenge :-)

Heidi sa...

Så koselige feriebilder. Kjenner jeg gleder meg ennå mer til min nå om akkuart en uke

Klemmer fra
Heidi

Daniel Askeland sa...

Takk for kommentaren.

Jeg kan anbefale Media og Kommunikasjon på det ALLER høyeste!

Håper han kommer inn da. ;P

Hehe

Ha en fin dag
Hilsen Daniel