fredag, juni 26, 2009

Sol, sommer, scrappetreff.......
Denne uken har vært travel som få. vi har vært i bursdager både søndag og mandag. Masse jobb både for meg og Stempelgalmannen, han har rukket en tur til til Tyskland, Eldste Stempelgalsønnen har vært på Hove festivalen en snartur, og yngste mann tilbringer dagene med sykkel og kjæreste.
I går var det nattåpent i byen, og vi holdt samtidig sommerens siste scrappetreff. Masse liv og røre til seine nattetimer.
Nå i helga har jeg fri, og vi kommer til å nyte solen og freden her hjemme og på hytta.
På mandag reiser eldstemann på ferie, og ferien kommer til å tilbringes på Folgefonna. Klin gæærn spør du meg..... vil ikke ha snø midt på sommern!!! Men med snowboardkjørere er det nok anderledes.
Mamma snakker alltid om Peonen min i hagen, nå blomstrer den snart sa hun på St.Hans aften.......og jepp i dag er den i full blomst!
Laget en LO på treffet i går. Bildet er fra Agia Napa, Kypros.








Så til et bestillingskort, mottageren blir invitert med til København, og da passet dette vintage kortet bra. Håper både hun og bestilleren blir fornøyd!!






Nyt dagene alle sammen, det skal jeg gjøre!
Husk livet er verdifullt og dagene kommer ikke tilbake!


2 kommentarer:

Cathrines-creative sa...

Lekker LO og kort du har laget.. Likert kortet veldig godt, deilige farger.
Ha en fin fin kveld:-)

Ann-Katrin sa...

Så mye flott du har laget Hilde. Mange lekre, spennende detaljer.