lørdag, juli 04, 2009

Fikk en utfordring av Rita http://ritaskosekrok.blogg.no/
10 sannheter om meg selv:
1. Jeg traff min bedre halvdel i 1984. Han kjørte motorsykkel og jeg var veldig betatt!!
2. Jeg elsker smågodt, men har ikke spist det på 3 måneder.
3. Det beste jeg vet er å ligge lange late dager på stranda, gjerne ved Middelhavet. Jeg elsker å reise og håper på å få mulighet til å besøke Thailand en gang.
4. Trening: jeg trener helst 4 ganger i uken, gjerne mer om jeg rekker og har gjort det de siste 2 årene.
5. Nyter gjerne en fridag helt for meg selv, men blir rastløs når jeg blir alene for lenge.
6. Er engstelig for guttene mine når de blir for lenge borte, og roer meg først når de er i hus igjen.
7. Ønsker meg SLETT IKKE husdyr, det får andre ta seg av, jeg har nok med mine hybelkaniner.
8. Tror 8 er et lykketall i familien min.
9. Jeg ELSKER kinamat, ingen over og ingen ved siden. Har en favorittrett "silling i kally" m/ekstla glønnsakel.
10. Jeg kan ikke fordra når folk snakker om været, og tydligvis aldri er fornøyd med det uansett hvordan det er. Har en teori om at været er som det er og det er bortkastet energi å bekymre seg for, ettersom vi ikke av evner til å forandre det!!!!
De som blir utfordret skal:
1. Linke til meg i bloggen sin.
2. Kopiere "Honest Scrap"-logoen til bloggen sin.
3. Skrive 10 sannheter om seg sjøl i bloggen sin.
4. Gi utfordringen videre til minst 7 andre bloggere, og liste opp og linke til disse i bloggen sin.
Her må jeg si at jeg nok svikter litt allerede..... jeg sender den ikke videre til 7 bloggvenner, men vil at alle som har lyst kan kopiere denne til sin blog.
Føler du "kallet???

3 kommentarer:

RitaK sa...

Hehe, artig lesning!

Kari sa...

Takk og lov at det finnes ett menneske til som ikke elsker husdyr. Har lurt på om jeg var litt unormal når det gjaldt den saken :-)

Ann-Katrin sa...

Hei igjen Hilde
Hadde ikke fått med meg at du allerede hadde fått utfordringen. Morsomme sannheter som deg.