onsdag, juli 01, 2009

Fortsatt sol og sommer!
Dagene rusler avgårde, vi storkoser oss i sommervarmen.
Det blir ikke mye scrapping, men det kan jeg ta igjen når gråværsdagene kommer.
Simen storkoser seg på Folgefonna, og vi andre koser oss hjemme. Innimellom jobb og trening får vi og tid til noen snarturer på hytta.
Lyst til å vise dere noen som bor i "fosterhjem" hos meg om dagen. De er på vei over i noen mer permanente hjem snart, men inn til videre får de overnatte hos meg.
De er ikke kravstore, men ganske fargerike.
Det er mamma som har laget disse på bestilling. Mona http://monavscrappeblogg.blogspot.com/
har sett disse i et blad og lurte på om ikke mamma kunne lage noen til henne... Og mamma var ikke vond å be. Ut fra bildet har hun laget de uten mønster.
Ble de ikke fine???!!!!!!











4 kommentarer:

Fatima sa...

For noen herlige fosterbarn du har.

RitaK sa...

Ja, dette var noen fine "bustetroll" :-)La inn litt reklame for mamma'n din på bloggen min i går kveld jeg også, for nå er jordbærene på plass i kjøkkenet mitt :D

RitaK sa...

En liten utfordring til deg på bloggen min :-)

Scrapping- og hundedilla sa...

Slike fosterbarn skulle jammen jeg hatt også! Skikkelig fine :)