lørdag, juli 18, 2009

Je tok feri je gitt!
Jupp, da var det min tur til å ta en liten ferie! Stempelgalmannen og jeg har nå 2 uker sammen.
De skal tilbringes på hjemlige trakter, bare nyte livet har vi tenkt. Noen småturer hit og dit, så får vi se hva ukene bringer!!
Har hatt travle uker på jobb så nå blir det godt med noen dager fri gitt! Og når jeg har fri har jeg mer overskudd til trening, for det skal trenes i hele ferien også! Kan ikke bråstoppe med det!
Har laget ennå en "turteldue" LO... den har ligget halvferdig et par uker, og nå i går kveld fikk jeg gjort den ferdig.
Arkene jeg har brukt er fra Scrappers Choice og Prima. Pynt fra Prima, Kort og Godt,Karen Marie Klipp. Bokstaver fra AC. Har som vanlig sydd litt med symaskin. Borden rundt LO'n er laget med Border punch fra Fiskars.
Har jeg fortalt at jeg skal på hageparty med Vazelina i dag?? hihi. BU landsstevnet holdes denne gang i Kolbu "verdensnavle" for lokalkjente. Her bor altså halve slekta mi... og nærmeste nabo til selve leiren....jo da, der bor min søster med familie... De har, og godt er det, en høy hekk...slik at de slipper å se rett opp på jordet der stevnet holdes..men de nærmeste vogner og telt er omtrent inne i hagen deres.... masse liv og røre der hele døgnet nå, det skal jeg love dere!!
I kveld spiller Vazelina... våre lokale "helter" og dermed har søstra mi invitert til hageparty, med eget "husband". Flott start på ferien for oss dette!!


Må innrømme at jeg ikke leste teksten på den gamle boksiden før nå...... hmmm, litt tidlig med en "barneflokk" ennå tror jeg....














7 kommentarer:

Kaia sa...

Åh, den var rålekker.
Nydelig med den rosa blomsterranken til det blåe på bildet.
Og som vanlig er jo LO'ene din så utrolig lekre. Digger måten du pynter de på.
Ha en flott ferie, håper hagepartyet får sol og oppholdsvær, og musikken ikke er altfor høy....
Klem fra meg :o)

GryA sa...

Hei! Kom på at jeg kunne prøve å finne deg i blogg verden...
Ville bare si at albumet du laget om Peter til min onkel og tante ( Tommy og Lisbeth ) virkelig var flott! Et kjempeflott minne å ha for de!

Ønsker deg noen fine ferieuker!

May-Britt sa...

Rålekker LO Hilde.Koselig bilde;-)
Ønsker deg en flott ferie.
Klem;)

papirdilla sa...

Herlig LO; Hilde. det var den forrige du lagde om Sondre også. Ha noen riktig gode feriedager. Tusen takk for trykk og boksider. du er så snill:)

Hanne:)

Hanne sa...

LO'en av meg og Sondre var kjempe søt, Hilde :} "DRITfin" trusa var foresten passe!

RitaK sa...

Ha en riktig god ferie, jeg skal gjøre så godt jeg kan i butikken:-)
Dere hadde kost dere i går skjønte jeg, og takk for at du skysset Hanne hjem. Ser ut til at det blir masse scrappevær til uka, så da blir det vel ikke helt stille på bloggen din sjøl om du har ferie, hehe :-)

Heges lille hobbyverden sa...

Den var rett og slett lekker, Hilde!!
Fortsatt god ferie!

Klem fra meg:o)