torsdag, juli 30, 2009

Liftet Rita, som igjen har liftet Anne Kristine.
Falt for et kort som Rita hadde laget og har måttet lift det et par ganger...
På det øverste kortet har jeg noen jeg må takke! Først Filharmonica for glansbildet og dernest Ingvild Bolme for masse flotte blomster, stæsj og bånd!
Dette kortet er laget med en papirpose. Jeg har limt flere lag på hverandre med transfer lim. påført Cracklepaint,div sverting...
Ark fra Maja, men det sees knapt!



Så en lift til. Her har jeg brukt et bilde kjøpt på messa i vår. Sommer fugler fra Whiff og Joy og QK. Embalasje fra Prima. Ark fra Kaiserkraft.


















9 kommentarer:

Kaia sa...

De var kjempeflotte.
Og i skikkelig Hilde-stil.
Er så imponert over måten du får det til å se rufsete og tilfeldig ut, jeg synes det er så vanskelig.
Ha en flott dag.
Klem fra Kaia

Hildegunn sa...

Nydelige kort du har laget!
Flotte motiver på begge to!

Petraso sa...

kjempeflott!!! Du är så duktig Hilde!!

RitaK sa...

Så hyggelig Hilde, og flotte kort du har laget ;-)

MonaV sa...

Flotte kort begge 2:)
Ja, da har vi også kommet til glansbildenes verden.....vi som aldri skulle bruke glansbilder hihi.

Aina sa...

Jeg blir alltid like imponert av det du lager, om det er i bloggen din, eller om det er i butikken :O)
Jeg har et lite spørsmål til deg, Du har brukt et veldig snirklete "God jul" stempel (for lenge siden), som jeg skulle visst hvor kom fra. Jeg tror jeg kjøpte mitt hos dere i fjor, men har selvfølgelig ikke gjemt på emballasjen hvor navnet står... :O(
Må jo ha alle navn, når det skal sendes til et blad.

Ida sa...

Hei!
For noen flotte og vakre kort!! Jeg likte spesielt det nederste, det var nydelig!:o) Jeg er ofte innom og kikker i bloggen din, synes du lager flotte kort;)
Ha en fortsatt fin sommer, hilsen fra Ida.

Aina sa...

Du har helt rett. Jeg visste vel at du kunne finne det for meg, du er en KNUPP!!!
Tusen, tusen takk!

Filharmonica sa...

Flott kort Hilde :-))
Var en tur i butikken og kikket på kakefatet ditt i går, det var jo bære lækkert :-)
God helg!