mandag, juli 06, 2009

Scrappevær og fridag!

I dag har det vært scrappevær her hos meg. Og ettersom jeg har hatt fri i dag har jeg kunnet nyte deler av dagen ved scrappepulten.

Det har blitt et Whiff of Joy kort til, med et trkk jeg har fått av Heso. Stemplet er fra Sommerkolleksjonen til Whiff of Joy.

Akrene er fra Maja Design, div pynt fra Kort og Godt. Det hele har fått et "strøk" med Glimmermist til slutt.












Så en side av "kjekkasen" i familien. Tok dette fine bildet av han på Kypros, og selvsagt måtte det scrappes!!!




Så må jeg tilslutt vise dere noen bilder jeg har "lånt" av Simens kompis Morten.
Han har tatt masse fine bilder av gjengen på "fonna"
Ikke i tvil om at de hadde en flott tur!!!!
Espen og Simen


Under ser dere et bilde av Simen "in action"


Fra venstre : Ørjan, Espen, Morten, Simen, Sindre og Stian.



Fra venstre: Simen, Morten, Jan Sølve,Espen, Sindre, Stian og Ørjan


12 kommentarer:

MonaV sa...

Fy fader for noen utrolig flotte bilder av en tøff guttegjeng.
Er ikke i tvil om at de har hatt en superduper tur!!!!
Det bildet av Simen i farta var bare helrått.

Scrappelise sa...

Herlige bilder av gutta dine og kortet.... bærre lækkert! Virkelig nydelig Hilde. De kombinasjonene dine med søtt, pent og rufsete/slitt er utrolig stilige!

Marianne-db sa...

NYDELIG kort du har laga! Skikkelig inspirerende å se på alle detaljene dine :-)
Takk for inspirasjonen!

Hilsen Marianne

Line sa...

Så lekkert kort! :)
Og kjempekul og fresh LO :)

Cathrines-creative sa...

Så lekre ting du har laget. Takk for inspirasjonen...

Daniel sa...

Dritstilig!

Digger stilen din til tusen. Og dette var inspirerende i fleng! ;P

Hilsen Daniel

Kjeruben sa...

Mmmm... mykje fint som vanleg!
Supert kort!
Og SÅ tøffe bilder!!! Blir vel scrapping av desse etter kvart også tenker eg ;-)
Fortsatt god sommer :-D

RitaK sa...

Ja, her var det masse flotte bilder å scrappe Hilde... Ser jo ut som de gutta har hatt en megafin tur, selv om ikke snø er det jeg ønsker meg om dagen :-)

Sigrun sa...

For ett utrolig flott kort du har laget i bølgepapp! Helt genialt !
Du er så flink til å sette sammen farger og detaljer. Klem

KjerstiKK sa...

Nydelig kort og tøff LO du har scrappet:)
Og for noen bilder av gutta! spesielt det av Simen var jo helt rått!!

Andrea sa...

Hallo Hilde, ich habe mir gerade mal Deinen Blog angeschaut und ich muß sagen: Wow Deine Karten sind echt traumhaft schön, Dein Stil ist genial.
Liebe Grüße Andrea

Silje sa...

For et utrolig nydelig kort! Og så flotte bilder - ser ut som om de har hatt en flott tur ja :)