søndag, august 16, 2009

Hei og hå... høsten kommer nå!!
Da er det klart for skolestart igjen, og høsten er på full fart... her på "flatbygden innafor" har det vært kaldt de siste dagene... helt nedi 2-3 grader. brrrr... godt man skal sørover om noen uker...
I helgen har jeg kost meg med den nye høstpakka til Whiff of Joy, men jeg kan desverre ikke vise noe av det før på tirsdag... Titt innom igjen da!
Viser heller noen sider jeg har laget i det siste...
Like this..... 24/7
Simen har denne uka blitt intervjuet i OA, og han fremstår nok der som en litt annen gutt enn det vi kjenner .......................










Så til
Verdens beste-Hanne mi
Overskriften her har jeg tatt fra en "tekst" Sondre hadde på MSN profilen sin........
Her har jeg brukt masse pynt, overlays og bokstaver fra Prima.



Dagene ellers går med til jobb og trening. Masse å gjøre om dagen og det er bra!
Det kommer stadig nyheter inn i butikken, og vi henger så vidt med og får det på plass i hyllene!!

Ha en fin uke alle sammen!!




7 kommentarer:

RitaK sa...

Skikkelig artig LO av Simen-skøyer'n... Og "turtelduene" våre er jo som alltid skikkelig søte, hehe <3

May-Britt sa...

Så mye flott som du lager Hilde.
Herlige bilder og detaljer.
Ønsker deg ei flott uke.

Kaia sa...

Flotte LO'er begge to, og så nydelig pyntet.
Jeg må jo si du har fått tatt mange flotte bilder av "turtelduene", likte VELDIG godt den LO'en, detaljene var så flotteø.
Klem fra Kaia ;o)

Scrappelise sa...

Ja de barna, de barna! he-he. Blir mye blåbær på deg nå, du får si ifra hvis du trenger hjelp med syltinga! Og LOen din er kjempestilig med den overlayen. Så var det et koselig bilde også.

Scrappelise sa...

pssst, glemte å si at jeg gleder meg sykt masse til torsdag! Titte i hyller, skravle masse og kaaanskje scrappe litt.

Heges lille hobbyverden sa...

Åh, så nydelige!!! LO'en med overlay var helt suveren!! Simen sin "4 på gaten" så jeg i avisa, og har bare ventet på at a mor skal scrappe den. Det tok jo ikke lang tid....
Ha ei god uke- jeg har mer penger jeg skulle brukt opp (hint,hint)...

Klem Hege.

Camilla sa...

Hejsan Hilde!
Åh vilken fin Los du har gjort.
Du gör alltid så mycket vackert, och mycket spännande detaljer.
Gillar dina muffins du har gjort.
Åh, vad jag skulle vilja strosa runt i din butik.
Mycket spännande saker ni har.
Hoppas du har en härlig vecka framför dig.
Kramar: Camilla