fredag, august 21, 2009

Treff, vin, messe og helg!
I går hadde vi høstens første treff i butikken , fullt trøkk som vanlig hele kvelden!
Litt bilder fra treffet!!
(beklager kvaliteten på bildene, har nok vært litt for rask på avtrykkeren)
Kari og Heidi
Mona og Anne Lene

Heidi med 40 års krona si!!

Så har jeg pyntet en vinflaske på bestilling. Rakk ikke ta så gode bilder før den for ut igjen døra!

men dere ser da litt hvordan den var!






Så tar jeg helg! Har i dag vært på gave og interiørmessa og snopet masse nytt til butikken!!
Ble helt utslått etter turen jeg...etter en lang dag med "tråkking" , så nå tar jeg en velfortjent helg og nyter livet!




7 kommentarer:

Heges lille hobbyverden sa...

Hei Hilde!

Lurer bare på en ting: Finnes det den ting du ikke kan pynte?? Den vinflaska var lekker!

Ønsker deg en riktig god helg!

Hilsen Hege.

Heidi sa...

Tuuuuuuuusen takk for ett flott treff Hilde :))
Ha en SUPER helg!!! Her blir det ikke mye ro, er fotballturnering hele helgen :)

Sunniva sa...

Hei hei!
Nå håper jeg du har funnet mye nytt til oss på messe i dag =) Gleder meg til kortkurs i november!
Du er utrolig flink Hilde... Blir kjempe inspirert av deg!
Legger meg til som følger og gleder meg til mer godsaker =D

Hilsen Sunniva

marita sa...

Hadde jeg enda bodd litt nærmere så jeg kunne blitt med på disse treffene:-)

Hildegunn sa...

Så herlig med treff!
Lekker flaske du har laget, den skulle jeg gjerne ha hatt ;)

Ønsker deg en flott helg!

Torill sa...

Så nydelig den flaska ble!! KNALL-LEKKER!

Og treff ar ALTID kjekt!!

papirdilla sa...

Lekker flaske, Hilde. Må jo være koselig å få ei slik. Jeg fikk i alle fall lyst på litt vin:0)

Kos deg i helga!