lørdag, september 05, 2009

~~~~~~Candy time!!~~~~~~


~~~~~Blog Candy~~~~~~

Da legger jeg ut en blogcandy. Jeg har vært Gjestedesigner hos WOJ de siste 2 mnd, og nå vil jeg at en av mine besøkende skal vinne en liten CANDY.

Den inneholder noen av stemplene jeg har får fra Catharina i WOJ.
Det du må gjøre er å linke til min candy i din egen blog, og legge igjen en kommentar her inne.

Pakken inneholder 5 stempler

Jeg trekker en vinner om en uke fra i dag. altså lørdag 12.september.

My BlogCandy!
I have been GDT for Whiff of Joy Juli and August-09 and I want to give away some of the stamps Catharina gave me.

Some Blogrules: - You have til put a link to my Candy in your blog, an also leave a comment here.

There are 5 stamps in this candy
I will pick a winner next Saturday September 12.

So Come on my friends!!!!

72 kommentarer:

Ida sa...

Ååååå!!! Jeg har sååååå lyst på sånne stempler!! Nyyydelige!:D Takkk for sjansen, jeg har lagt til en link i bloggen min;D! Ha en fortsatt super helg;D! Klem ida:o)
*jeg krysser fingrene!!;D*

RitaK sa...

Så GØY med blogcandy Hilde :-) Klart jeg vil være med, så nå har jeg laget et innlegg med link i bloggen min. Håpe, håpe...

Kaia sa...

De er sååå skjønne de dyrestemplene til WOJ, kunne godt tenkt meg de ja....
Da har jeg lagt blog-candy'en din på sidebar'en min, med bilde, så får vi se hva som skjer.
Lykke til alle sammen !!!
HA en super søndag..
Klem fra Kaia

Lisbeth sa...

Nydelige stempler. håper de finer veien til meg. jeg har lagt til en link i bloggen min

Gro sa...

Takk for sjansen til få disse 5 stemplene. krysser fingre og tær. Får vi noen gang nok stempler

Hilde sa...

Så kjekt med bloggcandy ;) De stemplene er jo bare sååå nydelige- takk for sjansen til å bli med i trekningen. Jeg har laget link i bloggen min så nå krysses fingre ;)
Ha en fortsatt god helg- alltid kjekt å se innom bloggen din etter nye ideer og inspirasjon.
Klemz Hilde.

Heges lille hobbyverden sa...

Som den ihuga fanen jeg har blitt av WOJ, kan jeg jo ikke annet enn å delta i candyen din, Hilde!

Jeg har laget et innlegg i bloggen min, og krysser det som krysses kan i håp om at jeg har vinnerlykke denne gangen...

Klem Hege.

Randi Th. sa...

For en candy!!! Kjempeflotte ting du lager også!!!

Elisabeth sa...

Åhh så gøy - og ikke minst hyggelig av deg da Hidle å lage en blog candy med DE flotte WOJ stemplene ! Å få sjansen til å kunne vinne de er stas . Jeg har laget link i bloggen min og krysser fingre.
Ha en flott søndag

Elisabeth x

Kathrine sa...

Så flotte stempler da :) Moro med bloggcandy! Jeg prøver lykken og legger ut innlegg med link til bloggen din.

Ha en fortsatt fin søndag.

~Kjersti~ sa...

Blir gjerne med på blog candy! Er ofte innom bloggen din og lar meg inspirere, men er dårlig til å legge igjen spor. Du lager så mye fint!

Natalie "Fifi" sa...

Hello! What's a candy! I've linked your candy on my sidebar under the section "Blog Candy". http://fifishobby.blogspot.com
Thanks for a chance to win!
Hugs Fifi.

Petraso sa...

Åh detta vill jag så klart vara med på kära Hilde!!!

Jag har länkat i bloggen min!!

Benedicte sa...

så flott candy, denne vil eg gjerne vere med på!

har linket i sidemargen i bloggen min.

klem fra Benedicte

Аленка sa...

Hello! I'm from Russia. Its a super candy! I added a link to my blog Thanks for a chance to win!

Anne H. sa...

Hei!
Super Blog Candy!- WOJ-stemplene er så flotte!
Jeg har linket til deg i bloggen min.
Anne -:)

Crafty Dawn sa...

wonderful candy and well done on the GDT spot you did a fab job!

Love Dawn xx

Crafty Dawn sa...

oh I have put a link on my blog for the candy (sorry forgot to say) lol

Love Dawn xx

Trine Pedersen sa...

Nydelige stempler i bloggcandyen din. Jeg skulle gjerne vunnet dem.
Har lagt link til siden din i bloggen min. Dette er den første bloggcandyen jeg linker til,er helt ny i dette gamet. :)

Aina sa...

For noen herlige stempler! Det er klart jeg vil være med på dette. Hvem kan stå for disse godsakene da? Ikke jeg i hvert fall :O)
Så jeg har skrevet noen ord om deg og candyen i bloggen min, og så er det bare å krysse fingrene og håpe......

Ingun sa...

Hei !
Nydelig blogg du har, lager mykje fine ting.
Klart eg har lyst til å vere med på blog candy.
Har nokon av disse søte party anymals, men ønsker meg fleire.
lekker serie dette.

Bente sa...

Hei Hilde:) Så gøy med en blogcandy. Dette er første gang jeg deltar i en blogcandy. Nydelige stempler fra WOJ. Har lagt en link i bloggen min. Takk for alt du deler på bloggen din. Henter mye inspirasjon og glede her. Ha en fin uke. Klem:)

Carina sa...

Elsker WOJ-stemplene! (Særlig "muffinsmusa"! Den blir flittig brukt!) Så nå benytter jeg sjansen til å kaaaaanskje få noen flere WOJ-stempler? :-D

Krysser fingrene! Ha en fin uke!

Carina

Lene sa...

Hei Hilde :) Så gøy med blog Candy. Er ganske grønn på dette men jeg prøver meg for første gang. Har lagt ut link i bloggen min. Den er ganske fersk med lite innhold, men det kommer. Syns du lager mye flott, ble skikkelig inspirert av deg i dag :) Lene :)

bissecat sa...

Wow!!Wow!!lovely candy.I gross my fingers and hope.I follow you and i post link to my sidebar.Greetings from Finland.

Sonja sa...

Ein super Candy.Dein Blog gefält mir auch sehr gut.Ich habe dein Candy in meiner Sidbar stehen.

Liebe Grüße aus Deutschland
Sonja

Christine (Craftling) sa...

Hi, Hilde.. That's really generous of you to share out the Whiff of Joy love! ;o)

Thank you for the opportunity to win. I have added a pic and a link to my sidebar, HERE

Hugs,
Chris xx

P.S. I follow your blog through my Google Reader, so never miss any of your fab creations! Love your style.

Marolle sa...

de er SÅ lækre de stempler :D
jeg har lagt indlægget ind på min blog :)
http://nr59.dk/blog/

Cathrine sa...

De stemplene er så skjønne, de hadde vært noe og vunnet!! Du har en utrolig flott blogg!!!!

La deg til i blogglista mi, må innom her fler ganger :)Og har såklart skrevet om candyen i sidebaren min!

Klem fra Cathrine

Kristine sa...

så kjekk blog candy. kan jo ikkjefå nok av stempler :)

lager ein link hos meg til deg :)
og krysser fingrene!

essemia sa...

Klart man vill vara med på bloggcandy med de fina stämplarna.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Hege sa...

Såååå herlige candy du har da!
Dette er en skikkelig MÅ ha.
*krysser fingrene for at jeg vinner*
har lagt igjen spor i bloggen min om candyen din.
Ønsker deg en fin mandagskveld!

Ida / Little sa...

Så hyggelig med candy. Jeg har nettopp handlet mine første WOJ stempler og venter spent på de i posten. Så jeg blir gjerne med på candy her for å fylle opp enda litt til!! :) Takk for sjansen og ha en strålende helg!

Klem Ida

Marita sa...

skikkelig fine stempler, har lagt til link i bloggen min.
så er det bare å vente og håpe.
Ha en fin dag.
klem

Handmade by Vivi sa...

oh, I'd love to win those as I don't have any yet!
I've linked your candy on my blog!
Thanks for the chance!
Hugs
Vivi

Kary Sol sa...

Great candy! Fantastic stamps!Thanks for the chance to win! Linked it on my sidebar and I'm a follower.
Welcome to my blog http://karysoltany.blogspot.com/
Hugs and thanks...

Solbjørg sa...

Oi, det var ein flott candy! Vil ikkje gå gipp av muligheten til å bli den heldige eiger av disse stemplene. Eg har linka deg i bloggen min.

Ha ein flott dag!
Solbjørg

Anette sa...

Kjempeflott blogg du har! Og jeg har sååå lyst på noen nye stempler ;) Har laget et innlegg i bloggen min, med bilde og link til deg :)

Annica sa...

Oh vilka fina stämplat. Jag tar en lott och länkar ifrån min sidebar.

Astrid sa...

De nyyyderlige stemplene fra WoJ!! En flott bloggcandy!
Har laget ett lite innlegg om bloggen din på bloggen min!
Takk for muligheten for å delta! :)

Mvh
Astrid

laure et pascal sa...

Thanks for this blog candy, here's my link :
http://scrapdelaure.over-blog.com/article-35832382.html

Tonje sa...

Ojojojjj... WOJ stempler er bare såååå fine. Har linket til deg i bloggen min. Takk for sjansen til å vinne disse.

Annelies sa...

Great candy! Here's my link . Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

Anette sa...

Oj, det här får man inte bara missa.

Har länkat i min blogg:
http://anettej.blogg.se/2009/september/dags-for-nya-blogcandys.html#comment

Kram

Heidi sa...

Innlegg med link ligger i bloggen. For jeg vil gjeeeeeeeerne ha muligheten til å vinne stempler fra woj.

Heidi sa...

Wheeeeeeeeeee...flott candy!!!! innlegg ligger i bloggen min!!!
Snakkes snart :))

Hilde sa...

Åhhh! Så masse fint du lager.
Ser du har en blogcandy nå.
Har linka til deg i min blogg.

Cheap Lily sa...

Lovely candy!!! I'm a follower and linked your blog here:

http://cheaplily.blogspot.com/2009/09/superbes-etampes-whiff-of-joy.html

Hugs from Montreal!!

Lily

Monika sa...

Da har jeg linket til deg i bloggen min :)
Ha en superduper dag!!

HegeHB sa...

Herlige stempler. Denne reklamerer jeg gjerne for. Super blogg du har, som gir masse inspirasjon:)

rosa sa...

Wow Thanks for the chance at all your candy I follow and have linked you all up
sorry for my english spero di vincere un saluto dall'Italia bye bye rosa
http://kreattiva.blogspot.com/

ninajeanette sa...

http://ninasmessyplace.blogspot.com/

Nå har jeg også lagt deg til

Du lager så mye vakkert altså!!!!!

Moni sa...

So yummy candy, love to win those stamps! I linked you on my blog! Hugs,moni

Heike sa...

Wow, the Blogcandy is wonderful. Thanks for the chance to win, i've linked you on my sidebar and i'm a follower....

Hugs
Heike

Kristin sa...

Dette var en herlig blog-candy! Jatakk - jeg blir gjerne med i trekningen på den! :D

Ha en flott kveld! :D

Linda Horn sa...

Så fina stämplar!! Har länge velat ha några av de där godingarna. Har länkat i min sidebar.

http://scraplinda.blogspot.com

Mary Lou sa...

Hi~WOW!!! what great stamps--don't own any WOJ stamps myself--have borrowed tho :-) Thanks for chance to win. Linking to my blog HERE
Good Luck everyone and God Bless
Mary Lou

Nikki sa...

Fantastic Stamps I've added a link in my sidebar thanks for the chance
hugs Nikki C

Ciza Patricia sa...

Wow. What a fantastic candy blog.

You can find my post here: http://pysseldags.blogg.se/2009/september/candy-blog-hos-stempelgalsverden.html

Klem

WiKKori sa...

Hi Hilde
Thank you for the invitation to your blog candy. I'm amazed how generous person you are :)

I put a link here:
http://wikkori.blogspot.com/2009/09/ostatni-raz-o-candy.html
and also on my side bar
Enjoy your day

Else Britt sa...

Gratulerer med dine første måneder som DT. Du er kjempeflink og det er så GØY med blogcandyer. Klart jeg vil være med, så nå har jeg laget et innlegg med link i bloggen min.

laure et pascal sa...

Thanks for this blog cndy, here's my link :
http://scrapdelaure.over-blog.com/article-35918102.html

Hanne sa...

Kjekk blogg du har! Jeg vil gjerne være med i trekningen på blogcandyen din:) Har lagt ut en link til bloggen din på min.

megline sa...

Thanks for the chance to win. I have put a link in my blog to your:
http://lescrapbookdemegline.blogspot.com
Hugs, Line from Canada

eba sa...

Super candy! Jeg elsker Woj! Har laget en link til bloggen din i sidebaren på min bogg. Elsker å besøke deg og se alt du lager! :)

Inger Marie sa...

Så super blogcandy Hilde.
Lekre stempler, krysser fingrene og håper de kommer hit.
Ha en flott helg!

skrzatka sa...

And me, please :)
skrzatka.blogspot.com

shiraja sa...

ooooooo sweet stamps!!!!!

http://shiraja.blogspot.com/

Doina sa...

Wonderful candy! I've linked your candy on my sidebar.

Katarina sa...

Åh, jag älskar Woj! Tack för chansen. Jag har länkat din blog:

kamadesign

GryA sa...

Slenger meg med jeg, hvis det fortsatt er tid!?

Andreja - kokos sa...

Great candy!!
I hope I'm not too late.
I linked candy on my blog (sidebar). Thanks for the chance to win this candy!
Hugs, Andreja