tirsdag, september 08, 2009

Ja Hege,jeg tok deg på ordet jeg!!
og for dere utenforstående, en kunde i butikken, Hege, hadde laget noen flotte tags ala Tim Holtz. Selvsagt "tvingte" jeg henne til å ta de med i butikken så jeg fikk se de.
Jeg ble kjempeinspirert, og i dag kastet jeg meg over en bunke tags, mine Distress puter, MiniMister, Perfect Pearls, stempler osv...
Så her har dere resultatet!!!... og ja, jeg har noen favoritter, og noen ikke favoritter... men jeg hadde lyst til å lage med alle Distressfargene mine bare for å teste ut hvordan det ble!
Jo, glemte nesten.... jeg har tilføyd Cracklepaint og Distress Stickles i tillegg til det som Tim viser på demoen sin!
Her ser dere i bloggen til Hege hva hun har laget:http://scrapping-oghundedilla.blogspot.com/












11 kommentarer:

Heges lille hobbyverden sa...

Hei Hilde!

Er det mulig?? Fatter ikke hvor du får alle ideene dine fra! Utrolig lekkert!
Nå vil jeg også lage fler...

Klem Hege.

MonaV sa...

Jasså, det er sånne sysler du har drevet med på fridagen din Hilde:)
Disse var rett og slett d...lekre!!

BA sa...

hi hilde
your tags are so beautiful
xoxo BA

RitaK sa...

Wow, så fine. Dette vil jeg lære også, helst før julegavene skal pakkes!!!

Tonje Eggan sa...

Helt rått Hilde! De tagsene var bare så utrolig fine:)

Kaia sa...

Åhh, de var kanonkule.
Kjempeflotte å ha på julepresanger f.eks....
Nydelige farger, og nydelig pyntet.
Dette må prøves....
Klem fra Kaia

Mariannes Kort og Stempling sa...

Nydelige Hilde;-)

Jojjo sa...

Beundrar dina kort var gång jag kommer hit. Gillar din stil jättemycket och har därför en award till dig på min blogg :)

Kary Sol sa...

Beautiful tags!!!

fjellgeit06 sa...

Hei Hilde!

Hær var dæ mye "gromt"!!!
Som je har sagt åt dæg før Hilde....
DU ÆR HELT RÅ!!

Detti var BÆRRE LÆKKERT.

Je kjæm en tur i butikken, tæk mæ meg no tags og distressput'n mine så håper på litt undervisning..:):)

Klæm frå "Dokkaekspressen"

Tonje sa...

Oj, så spennende. Disse var utrolig lekre!