lørdag, september 05, 2009

Neida, jeg er ikke "død", ei heller har jeg gått i dvale.........
....men dagene strekker ikke helt til bare...
Denne uken har gått som en vind, og rener ikke med at de neste ukene blir noe anderledes... masse å gjøre på jobb, med kurs og forberedelser til messe om 2 uker.
Fikk i dag en GDT pakke med stempler fra Whiff of Joy. Min tid som GDT for WOJ er nå over, men syns jeg ville lage noe med et av stemplene som kom i posten i dag!
Kortet er laget etter nøye instruksjoner og hjelp fra Berit http://papirdilla.blogspot.com/
og jeg var så heldig å få et slik kort av henne til bursdagen min, så da har jeg kunnet studere det skikkelig!!
Motivet er fargelagt med Promarkers...... ja, jeg har hatt slike tusjer i snart 2 år...men aldri helt kommet i gang med å bruke de...*rødme*..... men nå prøver jeg altså igjen.... tror ikke jeg er så flink ennå... men man kan bare bli bedre..........




Så noen bilder av kort jeg fikk til bursdagen min:Øverst en bursdagstag jeg har fått av Mona. Så til venstre med Muffins, dette fikk jeg av Rita, og til høyre, det kortet fikk jeg av Grethe.
Nederst til venstre en tag fått av Hanne og så kortet fra Berit.




Dere er velkommen innom igjen.... senere i kveld eller i morgen legger jeg ut en BLOGCANDY...................yummi yummi....
Please come backe soon.... There will be a blogcandy soon!!!!


5 kommentarer:

RitaK sa...

Artig kort! Har sett det på bloggen til Berit også, må nok prøve meg på et slik et en gang. Akkurat nå masseproduseres det bordkort her i huset :O Blir spennende med candy hos deg da... :D

Kaia sa...

Gratulerer så mye med vel overstått.
Kjempeflott kort du har laget, har beundret de lenge, og har sett noen hos Marianne (Mariannes Papirverden), ho er kjempeflink på de korta.
Håper du hadde en fin bursdag.
Ha en flott lørdagskveld.
Klem fra Kaia

Heges lille hobbyverden sa...

Hmmm- nå synes jeg du er kledelig beskjeden, Hilde! Ikke flink med Promarkers???? Det var faktisk kjempefint!!

Jeg har også prøvd et slik kort en gang, men jeg pyntet det aldri...Det ligger visst i boksen min enda...

Gleder meg til å se blogcandyen din!! Ha en fortsatt fin helg!

Klem Hege.

papirdilla sa...

Kjempeherlig kort. Og så mange fine du fikk på bursdagen din. Hmmmmmmmm, det var visst ikke noe fra meg......

Fortsatt god lørdagskveld:)

Oxana sa...

Fantastisk flott kort!!!