torsdag, oktober 08, 2009



Hjemme igjen etter 14 dager i Marmaris, Tyrkia.

Mange vil nok mene at vi har hatt en skikkelig "ego trip" ved å reise på ferie uten guttene. Men saken er den at ingen av de ønsket å være med oss denne gangen. Så da ble det "voksenferie" for vår del!

D.v.s vi har ikke vært på en "ego trip" egentlig for denne gangen har vi reist med mange av mine nærmeste familiemedlemmer. På det meste var vi 10 personer. En virkelig hyggelig tur for oss alle, og spesielt koselig var det å få med foreldrene mine på tur! De har ikke reist på lange tider, blandt annet fordi faren min ikke har vært frisk nok til det.


Først et oversikts bilde over Marmaris. Vi har forelsket oss i dette stedet, menneskene og maten.

Været har vært strålende stort sett hele tiden. med over 30 grader de fleste dagene.

Her har dere oss på strandpromenaden .




En av dagene leide vi båt med skipper. Vi hadde en nydelig dag på sjøen.

fra venstre Princess Kristina, min søster Kari, hennes mann Tom og min far.





Dagens treningsøkt.. Nesten hver eneste dag var vi ute kl 08.00 Vi gikk mellom 1 og 2 timer alle disse morgnene. Denne dagen hadde vi følge av Joel Andre, min eldste søsters sønn. De var med oss første uka.



Så er det bare å tvinge seg tilbake til hverdagen sysler.... det er slutt på "house cleaning" damer, late strand dager og svale kveldstimer med rødvin på verandaen.... På tide å våkne opp til kalde høstkvelder, raggsokker, pledd, tekopp og stearinlys.

...slett ikke verst det heller, og jeg syns det er utrolig godt å igjen være hjemme hos guttene mine... selv om de er store savner jeg de veldig når jeg er borte fra de!


og når vi snakker om det...Sondre hadde bursdag rett før vi reiste, og jeg glemte helt å gratulere han her inne... Bildet er tatt i hagen til kjæresten hans. Rett etter hans 16. årsdag!


Ha en fortsatt god uke alle sammen!


6 kommentarer:

RitaK sa...

Velkommen hjem :-) Dette så jo slett ikke verst ut. Ser ut til at dere har kost dere skikkelig. Er litt misunnelig på den "freshe" brunfargen din, men men... Snakkes!

Heges lille hobbyverden sa...

Velkommen hjem! Ser ut som en flott tur! Men, nå tenker jeg abstinensen etter scrappesakene er ille....

Kos deg med te, stearinlys og raggsokker! Ja, og så scrappesaker selvfølgelig! Vi ses!

Mette sa...

Velkommen hjem:-) Det ser ut som dere har hatt en virkelig flott ferie...Må si det høres godt med 30 grader og strand liv, men som du sier er det også godt å komme hjem selv om det er høst her...høsten har også også sin egen sjarm.

Kaia sa...

Velkommen hjem til KALDE Norge
Det så deilig ut der hvor dere har vært.
Her hvor jeg bor har det nesten regnet i ett siden uke 30, i dag sludda det til og med, begynner å bli mektig lei kan man si. Men 31 oktober skal vi 2 uker til Egypt, så da kan det bare regne å snø så mye det vil.
Klem fra Kaia

Heidi sa...

Velkommen hjem :))
Høres ut som en flott og ikke minst velfortjent ferie Hilde.
Ps...jeg har fått låne ett par inspirasjonskort av "deg", kommer innom butikken med de...men trenger litt bistand fra deg i tillegg. Er tidlig ute med julekortene i år ama...*dåne*...og jeg som aldri skulle stemple....

Hanne sa...

Ååh, jeg er så misunnelig på dere som har vært i Syden :-( Nesten litt dårlig gjort synes jeg