søndag, oktober 11, 2009

Jeg fryser!!!
Tar tid å venne seg til det norske været etter 2 uker med 30 grader +. Og når snøen kommer i tillegg, ja da blir jeg litt sur! Greier ikke å få varmen i kroppen!
Men hva er vel da bedre enn å starte på julekortene....... litt tidlig kanskje..........men når jeg kom på jobb igjen etter ferien og så alle de flotte arkene som hadde kommet fra LadybugAndFriends, Inkido og Scrappers Choice måtte jeg bare prøve meg fram litt.
Her finner du noe av det jeg har brukt på kortene mine:
God Jul stemplet er fra Inkido. Det runde englestemplet har jeg fått spesiallaget til meg av Lisbeth i Scrapmagasinet. Det samme gjelder det runde Nissepoststemplet.
Syns det er gøy å få laget seg stempler som passer akkurat til min stil og mine prosjekter.
Så tusen takk til Lisbeth!!!










Ha en god uke alle sammen, min blir travel, så jeg kan ikke love noe nye innlegg de første dagene!!

11 kommentarer:

Oxana sa...

Kjempeflotte julekort! Liker stilen din!

Filharmonica sa...

Lekre julekort du har laget :-)) Og så herlige stempler Lisbeth har laget til deg! Tror kanskje jeg må bestille noen nye jeg også :-))

Elborgi sa...

so great cards! congratulation!!
I love your art
elborgi

Kaia sa...

For noen lekre julekort du har laget, med masse flotte papirer.
Er så glad i stilen din, men får det aldri til selv.
Hos meg blir det beine linjer og rette kanter ;o)
Ha en flott søndag videre.
Klem fra Kaia

Camilla sa...

Åh, vad du gör mycket fint.
Härliga färger du blandar med och motiv.
Gillar den fina ängeln som du har.
Kramar Camilla

Fatima sa...

Virkelig flotte julekort.Og supert Hilde stempel. Må snart få tatt turen til Gjøvik.

papirdilla sa...

De ble bare helt nydelige, Hilde! Kanskje det er varme og ferie som skal til for å komme "på sporet" igjen.....;)

Heges lille hobbyverden sa...

Lekre julekort, Hilde!!

Godt å se at du ikke la igjen kreativiteten din i Marmaris!! *fnis*- akkurat som om det var noen fare for det???

Klem Hege.

Beatemor sa...

Virkelig lekre julekort. De spesiallagede stemplene var kjempesøte :-)

MonaV sa...

Ja ikke sant vi hadde fått masse flotte ark mens du var borte?
Og du tryller jo frem de herligste julekort, kjenner jeg nesten kunne fått litt julestemning her....bare bittelitt, for det er litt tidlig:)

Ha en flott dag!

Klem

Scrappegal sørlending sa...

Nå var det lenge siden jeg hadde vært i denne bloggen og sett....

Velkommen hjem, og for noen nyyydelige julekort du har lagd!!! :D