fredag, oktober 30, 2009

Kjære alle bloggvenner!
Drømmer om en kjole/tunika jeg.... og lurer på om det er noen der ute som kan tipse meg om hvor jeg kan få tak i et "brukandes" mønster.
Det er nok mange som lager disse type kjolene rundt om i Norge, for salg. I varierte farger og fasonger. MEN jeg har min egen syerske så det jeg trenger er bare mønster.
Har lånt noen bilder av slike typer kjoler som jeg liker og håper at det er greit at jeg viser de fram her. Bildene er lånt fra :http://www.ginekjole.no/ Hun har mange nydelige kjoler for salg, så det er virkelig verdt å ta seg en tur innom henne!!!


7 kommentarer:

Synnøve Olava sa...

Hei Hilde!
Tror kanskje stoff og stil har noe lignenende... www.stoffogstil.com

De er fine disse kjolene.... :O)

Ha en strålende weekend!

Mette sa...

Takk for en koselig shoppingtur hos Søstrene Mylius:-)Ble kjempefornøyd med det jeg kjøpte!!
Det var lurt og legge ut en forespørsel på disse kjolene på bloggen din!!

Anonym sa...

Om du har en butikk i nærheten som selger tøy/stoffer, sytråd, osv... så har de kanskje mønsterkataloger fra Burda eller andre...? Da kan du sikkert få kjøpt mønster også (disse er ofte i flere størrelser i et mønster, bra for meg i alle fall som ikke har hatt stabil vekt siden jeg var 20...

marita sa...

Prøv stoff&stil, de har mange forskjellige mønster. Hva med å spørre Linda Muhr-hun kan sikkert tipse deg om noe også.
De kjolene der er bare så stilige :-)

Fatima sa...

Kjolene er bare så stilige. Jeg vil også ha min egen syerske.

Cathrines-creative sa...

Hei hei.
Om jeg ikke husker feil så trur jeg det er noen lignende i et nytt sy magasin som har kommet ut nå:-) De selger bladene hos Narvesen... Jeg syr selv, morro å skape litt som ikke alle andre har:-) Lykke til. Hvis du finner mønster en annen plass er jeg og interessert:-)

Ha en fin dag

Bendichte sa...

Hei Hilde!
Så flotte kjoler - og egen syerske - heldig du! Flotte kjoler.
KLem fra B.