søndag, november 22, 2009

Da er også denne helga snart over, ufattelig hvor for det går.... og snart er det jul jo!!!
Vi har faktisk fått handlet noen julegaver i helga. Ellers har det vært stille og rolig.
Noen glass med vin, god mat og bare kos.
Eldste stempelgalsønnen har vært i Trondheim denne helga og stempelgalmannen er nå på vei for å hente han på toget. Yngstemann har hatt kjærestebesøk.
og så var det meg da, jeg har prøvd å hente litt krefter etter noen hektiske uker... og så har jeg fått testet litt mer mine Promarker tusjer.... Nå syns jeg faktisk at det begynner å bli litt gøy... føler at jeg har skjønt litt poengene og noen knep... så gjenstår det bare trening og øving og atter trening....det gjør mester sies det!
Jeg har funnet fram igjen noen av mine gamle stempler... her noen Magnoliar og en tekst fra "banglamarie"..... (snømannen hennes er ferdig farget og kommer på et kost snart)
Uken som kommer bringer trening, Promarker kurs og søndagstreff i butikken.
"shangala bangala"
plutselig tilbake!!
ps: marits lappeverden er også oppdattert i dag :

















9 kommentarer:

papirdilla sa...

Kjempeherlige kort, Hilde. Tilda er så søt der hun sitter:) Du begynner å få skikkelig tak på farginga nå, ser jeg. Tusjene havner definitivt på ønskelista mi til jul. Gleder meg masse til neste søndag!!!:)

Heidi sa...

Nydelige kort Hilde!! Hmmmmmmmm...mener du at jeg bør teste tusjene litt mer før de går i søppla da altså....*fnis*

Ha en fortsatt FLOTT søndagskveld.

Klem

Kaia sa...

Kjempeflotte kort.
Er det gøy å farge med promarkers altså???
Begynner liksom å få dreisen på distressen nå, men må kanskje prøve tusjene da.....
Ha ei flott uke...
Klem fra Kaia

Lise Katrine sa...

Kjempefint kort Hilde!
Ja, det er litt artigere med Promarkers når en har testet de litt, og får litt meir dreisen på dei. Kjekt å kunne sjonglere litt mellom fargeteknikker :)
Ha ei fin veke!
Klem, Lise

Scrappelise sa...

dette kan du så visst!

mette wad sa...

Hvor er de bare super skønne de kort og sikke dejlige farver du har farvelagt dem i....

Heges lille hobbyverden sa...

Nydelige kort, Hilde! Ser da ut som du har fått SKIKKELIG dreisen på Promarker-tusjene du!? Jeg har mistet helt piffen når det kommer til de forb.... tusjene, men kanskje kurset på torsdag gir meg akkurat den kickstarten jeg trenger...
Gleder meg gjør jeg iallefall!!

Jet sa...

Hi you,have a nice day ^^! . Your card are very nice .I really like them !



----------------------------------
Welcome to my website : http://9wallpapers.blogspot.com/ . This
is a website where have a lot of beautiful wallpapers .Especially ,
all free !!!!

Mette sa...

Kjempefine kort Hilde!!

Her er linken til hvordan du lager 3 kolonne blogg:
http://moseplassen.com/2009/02/blogspot-tips-hvordan-lage-tre-kolonner/
Hun anbefaler at du oppretter en prøveblogg og som jeg sa er nok det veldig lurt, slik at en ikke får tugget til bloggen!!!
Lykke til :-)