onsdag, november 18, 2009

Her kommer resten av kortet jeg viste dere i går. Kurset gikk bra, virket som alle var fornøyde med å lage et litt annerledes julekort.





Så vil jeg vise dere deler av den nye kalenderen min. Jeg har etter inspirasjon fra Filharmonica laget meg en ny kalender for 2010. Har brukt brune papirposer som "base" . Opphenget er laget av div Tim Holtz produkter.
Detalj bilde av opphenget mitt.





Så skal dere få se noen av sidene i kalenderen. Jeg har i kalenderen brukt div ark fra Maja Design, Graphic 45 og Ladybug. Vintage bilder er fra Minnehjørnet og Sagen Vintage design.
Den stemplede engelen på det første bildet her er jeg blitt veldig glad i.
Lisbeth i Scrapmagasinet var hos oss tidligere i høst, og lagde stempler til kundene mine.
I en samtale der nevnte jeg at jeg ønsket meg englestempler. Lisbeth er ikke vond å be om slike ting, og satte igang med å designe. Under prosessen har jeg fått lov å følge med og komme med innspill om hva jeg syns, og de stemplene hun har tryllet frem er etter min mening helt unike!








14 kommentarer:

mette wad sa...

WOW hvor er den flot, lækker vintage stil, og hold da op alle det skønne detaljer, kan blive ved at finde detaljer.

MonaV sa...

Ser d...lekker ut, kan nesten ikke vente med å se den på "ordentlig"
Har ikke fått begynt på min enda jeg.

RitaK sa...

Kjempefin kalender Hilde :-)

Kaia sa...

NYDELIG KALENDER !!!!!!
Lekre detaljer, og nyderlig pyntet.
Du er en tryllekunstner med papir...
Klem fra Kaia

Filharmonica sa...

Åååå... den ble kjempelekker :-)) Gleder meg til å se den i virkeligheten. Kult oppheng du har laget! Julekortet var også kjempeflott, snakket med Trine på tlf i sted og hun forklarte meg hva dere hadde gjort på kurset i går.. må nok se det kortet også irl :-))

Heges lille hobbyverden sa...

Jupp, det var en toppers kveld på kurs med deg, Hilde (igjen!)

Den kalenderen din er bare så vanvittig stilig! Det finnes vel ingen begrensninger lenger på hva du greier å trylle fram med bilder, papir, blonder og tyll??

Lekkert, lekkert, lekkert!

Mette sa...

Kalenderen er noe av det nydeligste jeg har sett i innenfor papirverden!!!Helt fantastisk!!

Elborgi sa...

wonderful!!!!!!!

hello from Elm ain germany

Kirsten Aune sa...

Ååå - så nydelig kalender, Hilde, med masse lekre detaljer.

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min. Angående Scor-Pal'en i centimeter, så er den 30 cm bred. Det er sikkert fordi 29 er det siste tallet som er merket av, som gjør at man tror det bare går til 29. Men det er igjen 1 cm på brettet etter 29-tallet også... ;)
Jeg har den selv ja, og gleder meg nå bare til å få "Scor-matta" i hus også. Da blir alt enda enklere...
Men er man vant til å bruke inches i andre sammenhenger, så ser jeg ingen grunn til å bytte... Det finnes Scor-matte i inches også - så da er det ittno problem. :)
Håper du har en fin helg, på "den gærne sida"... *hihi*

Klem fra Kirsten

Milla sa...

Woooow. Vilka saker du gör!!! Sååå fina!

Kommer garanterat igen o kollar lite!

Kram kram Camilla Fra Sverige.

May-Britt sa...

WOW,så lekker kalender Hilde.

Sandra sa...

AWWW, I think is very, very pretty!! Very nice!!

Cathrines-creative sa...

Hei, denne er jo bare utrolig lekker, skulle gjerne sett resten av denne:-) Du er utrolig flink...Du lager utrolig masse lekkert.
Ha en fin fin kveld..

Crafty Dawn sa...

This calender is Stunning, How did you hold up each page?

Love Dawn xx