mandag, november 09, 2009

Hjemme igjen etter en flott helg i Lillestrøm!
Har kost meg skikkelig med en hel helg i Lillestrøm sammen med Siv og en helg gjeng med andre likesinnede!!
Vi har ligget på hotell, spist god mat og drukket god vin. Scrappet og stemplet litt og ikke minst ledd masse av oss selv og andre..... hohohihi.... Vi har hatt kurs i hvordan få kontakt med englene.... med Anne Lise.......... tror hun har vært og fått tips av "mærta låys"
Moteoppvisning fikk vi og(se bildene under)
Kortet over og under her, har jeg laget i dag... tenk for en enkel måte å lage kort på... Disse arkene fra By Evy, har figurer du kan klippe ut....
Så til helgens produksjon...... Fikk et kurs av Heidi aka Heso i hvordan vi skulle lage slike esker!!
Tusen takk til deg Heidi!! Dette var faktisk gøy, selv om jeg ikke anser meg som noen "eskemaker"







Så ble det 2 kort, julekort med ark fra MajaDesign, stempel fra North Stamps . Snøkrystallen er kjøpt på Nille.



og et kort til, ark fra Maja, stempel fra Papilio.


Og så vil jeg takke alle jeg har vært sammen med i helga, for at den har blitt så flott og minnerik!
Vi sees plutselig igjen!!

11 kommentarer:

Moia sa...

Nydelig Hilde, du har vært produktiv også. Kjempekoselig med messe og treff. Så kule bilder:-)Klemz fra Moia

MonaV sa...

Helige, sprudlende damer.....skulle ønske jeg hadde vært med dere.
Skikkelig flott det du har laget også Hilde.

Klem

RitaK sa...

Fint å se at det er fler enn meg som er litt småsprø til tider, hihi.. Kost dere og produsert mye fint ser jeg, heldiggris :-)

Evy-Kristin sa...

Åh, så koselig å se kortene du har laget av arka "mine" :o)

Tusen takk for inspirasjon!

Syns forresten det var deg jeg så svinsa innom hos Minne-hjørnet en av dagene jeg var på messa ;o)

Hilsen fra nord

papirdilla sa...

Ser ut som du har hatt ei morsom helg, Hilde! Og så mye lekkert som du har laget:) Ser ut som du har kommet litt i julemodus....

Klem

Mette sa...

Det ser ut som du virkelig har hatt ei morsom helg:-)I tillegg har du laget sååå masse fint!!!

Klem Mette

Gro sa...

Så flotte kortene og esken din ble.
Forstår jo at neste gang legger jeg ikke jubileum til treffhelg, slik at jeg ikke får med meg alt.
Flott bilder fra moteoppvisning - Liker godt hattene fra Ikea. lol
Klem

Scrappelise sa...

Ai, ai, for noen nydelige damer! Ikke gæli det du lagde der heller! Det kortet med North Star stempelet er myye finere IRL, synd at det ikke alltid blir så bra på bilder. masse hilsener fra Nes. p.s. skal hilse så masse fra Mærta Låis.

Lise Katrine sa...

So mykje fint du har laga!
den nissejenta og gutten var jo berre kjempeskjønne :)
Ser du har kosa deg mykje, virker som en livleg gjeng ;)
Ha ei fortsatt fin veke!

Klem, Lise

Maria sa...

Så produktiv du har vært! Det er alltid like herlig å stikke innom din blog men jeg er ikke så flink til å legge igjen spor etter meg. Så nå måtte jeg bare. Blir jo helt trollbundet av stempeltrykkene som du vekker til liv!

Nydelig!

Klem
Maria

Sosa sa...

For noen fantastisk flotte damer du var sammen med på treffet! :D
Og mye lekkert har du ogsålaget som vanlig. Hadde jeg bare vært en brøkdel så produkkreativ!