tirsdag, november 03, 2009

Pepperkaker og bilde!
Har lovet Mette å legge inn et bilde av det nye "kunstverket" mitt.
Mette og jeg var en tur på Søstrene Mylius på fredag og da kjøpte jeg meg dette bildet fra Sagen.
Det har jeg så plassert på et stort lerret jeg hadde hjemme. I tillegg har jeg brukt gips, Pasta, en brun Dabber, Gesso og glitter. Glitteret syns ikke så godt her... men IRL ser man det godt.
Har vært veldig inspirert av Mona (en lokal frisør) når jeg laget dette bildet, fordi jeg har sett så mange bilder hun har laget i denne stilen.
Ellers har jeg testet litt Promarkere igjen. Stemplet jeg har brukt her er fra Stempeldesign, tegnet av Gudrun Loennecken for oss i HappyHobby.



8 kommentarer:

Mette sa...

Woow, dette ble kjempefint Hilde!!!!Skikkelig stilig og dekorativt,og i tillegg er det ingen som har akkurat maken... det er jo også litt moro!!
Jeg må nok prøve meg på et slik jeg også:-)

Nydelig julekort!! Skikkelig gossin pepperkakemann!!

RitaK sa...

Herlig Hilde, tror du må bli kunstner jeg, hihi... Det er du jo forsåvidt allerede med papir, men kanskje du burde lage bilder også :-)Rett og slett RÅFINT :D

Ingun sa...

Stilig englebilde.

lekkert pepperkakekort, hos meg går det i snømenn, i papirform da altså.

marita sa...

Lekkert Hilde3:-) Du er så kreativ og full av ideer at jeg blir helt målløs her:-)

MonaV sa...

Knallfint bilde Hilde!!
Har sett på sånne hos Mona jeg også og de er jo bare helt rååå!!

Ann-Katrin sa...

Dekorativt bilde og flott julekort. Og du; tusen takk for at du valgte meg ut på stipa.

papirdilla sa...

Hei!
Glemte helt å si at bildet ditt er helt rått, Hilde! Har nok sett de hos frisøren, jeg også. Rålekre...
Men ditt er ikke noe mindre fint altså:)

Kjempefint kort også.

Kos deg i snøværet:)

Maren sa...

Så fint det ble!!