fredag, november 27, 2009

Promarkers..... ja nå tror jeg at jeg også er frelst.....
Har jo snakket om disse Promarkerene mine tidligere... har hatt de liggende i flere år.... fikk en del tips av Jorunn http://jorunnskrede.blogspot.com/ i starten, som forøvrig er en mester med slike tusjer.
De ble etterhvert gjemt og glemt og bare tatt frem en skjelden gang...
syns ikke jeg fikk det til i hele tatt.
Har de siste ukene testet de ut igjen, og begynner å bli fortrolig med de nå.
Under her et kort jeg har laget denne uka. Trykket har jeg fått av Heidi aka Heso, og det kommer fra Whiff of Joy. Det rutete arket er fra Maja Design.









Så til kortet jeg laget på Promarkerkurset vi hadde i butikken i går.
Ann.Margret S Hågensen http://moias-hobby.blogspot.com/ Hun holdt er strålende kurs, med grunnleggende info og starthjelp for oss "ferske" Promarker entusiaster. Vi var 17 stk, og Moia hadde nok litt av en jobb å holde styr på oss "kaklehønene"
Tusen takk til deg for at du holdt et så flott kurs!!!




Jeg har fargelagt en skikkelig "grå mus" for anledningen. Stemplene er fra Whiff of Joy, Papirdesign og Stempeldesign. Vinduet er laget av en transparent embosset i Cuttlebug.
Arkene er fra MajaDesign



Ha en god helg alle sammen. På søndag har vi førjulstreff i butikken så da blir det nok flere julekort tenker jeg..





4 kommentarer:

Anne Kristine sa...

Så vakre julekort du har laget...Liker så godt det du lager! Oser av julestemning!!!
Ønsker deg en herlige og kreativ helg.
klem Anne

Inas lune hjørne. sa...

Promarker er GØY! :-))

Og du kan da godt fargelegge med promarkere du, riktig så lekkert ble det jo.
Ønsker deg en flott helg!

Malin a.k.a. Boop sa...

Du lager alltid nydelige kort! Blir alltid inspirert når jeg ser ting du har laget :)))
Ønsker deg en fin adventshelg!

Doris sa...

wow both are great! I like your colouring :) greetings from Poland