søndag, desember 13, 2009

3.søndag i advent!
I helga har jeg pakket julegaver, både i går og i dag har jeg holdt på for fullt.
Startet dagen i dag litt rolig med en kaffekopp og litt kortlaging!
Etter det tok jeg en real treningsøkt på TT Gjøvik, sammen med Mette http://metteskortverden.blogspot.com/.
Sondre og jeg har i fellesskap lagd Brune pinner i ettermiddag....regner med at de får bein å gå på. Jeg er ingen kakemons, men de andre som bor under samme tak som meg vil nok komme til å snike litt i kakeboksene tenker jeg..
En liten sniktitt på julegavene..... hvem er de til mon tro??






3 kommentarer:

Fatima sa...

Så lekkert innpakkning på gavene. Jeg er ikke i rute. Begynte i dag på Sandvika storsenter. Et rent h.....

Trine Pedersen sa...

Så vakkert du pakker inn julegavene. Det blir nesten en gave i gaven. Høres ut som du har skikkelig julestemning. Jeg får det av å svinse rundt på kortblogger å se på alt det vakre som produseres.

Ha ei superfin adventstid!

RitaK sa...

Her var det mange lekre julegaver og merkelapper, kanskje en skal til vårt hus også, hehe!