søndag, desember 13, 2009

Ble et innlegg til her..... forhastet meg litt i forrige innlegg for jeg hadde noe mer jeg ville vise dere.
Det er ingen hemlighet at jeg er svak for skilt..... og det siste som er kommet inn i heimen vår er dette.

Så vil jeg vise dere en et kremmerhus jeg har fått av mamman min.... tenk å ha det fyllt opp av masse godsaker da..... men da er vi vel tilbake til skiltet over her..... hihi

Kveldsstemning i det Stempelgalske hjem.....

og sist et par gaver jeg glemte å vise isted....

Da skal jeg la dere være i fred resten av kvelden....



4 kommentarer:

Kaia sa...

Nydelige innpakning på julegavene.
Fant ut i år at julegavepapir IKKE kan resirkuleres, etter det har jeg brukt gråpapir og pyntet.
Og det blir jo også veldig bra.
Ha ei flott uke.

Klem fra Kaia

bestevenn sa...

Så kult skilt! Vi har hatt det så morsomt av en venninne i "syklubben" vår. Hun gikk på Grethe Roede kurs, men ble så provosert av opplegget at hun gikk opp i vekt! Og hun har det meget bra slik som hun er.

Mette sa...

Like godt skiltet ditt!!!

Nydelige pakker du har laget....bestandig koselig å få slike som er så forseggjort, det er en gave i seg selv!!

Så flink du er til å trene så kan du med god samvittighet fylle opp kremmerhuset og kose deg i julen:-)

Klem

Heges lille hobbyverden sa...

Råstilig skilt, Hilde!! Den digga jeg!

Pakkene dine er jo bare nydelige! Kan da ikke ha råd til å pakke opp noe sånt???

Jeg har nok kommentert det før, men det er ikke vanskelig å se hvor du har fått dine kreative gener fra! Moren din må jo være en tusenkunstner med symaskin og tråd!!!???? Vakkert, vakkert, vakkert!!! Du kan forresten trygt fylle opp kremmerhuset med godis- dere på Happy Hobby har da fått Toten treningssenter nesten som nærmeste nabo (hi, hi)

Ha en fin kvæll!!!