lørdag, desember 26, 2009

Fortsatt god jul!
Hos oss så vi ikke mye av julenissen på juleaften, men vi har stadig besøk av disse utenfor stuevinduet vårt..... og ved 12- 13 tiden på juleaften ruslet de gjennom hagen vår igjen.
Det har somregel vært 3 elger, men denne gangen var det 2 av dem.
De er faktisk så ofte på besøk om dagen at jeg stadig titter rundt hushjørnet når jeg er ute, for å ikke gå rett på de....
Så tenkte jeg at dere som bor litt lenger unna skulle få se hvordan det ser ut hos oss i dag.... Dette var hva som ventet oss når vi våknet i dag tidlig.... vi har nok vinter en stund framover ja...



Så skal dere forresten få se hva jeg lagde til min gamle ungkar av en bror til jul....
Hege lærte meg hvordan jeg skulle lage lys med stempelmotiv.... har brukt et stempel fra Peten/Stempeldesign.... og syns det passet så bra til han....fnis...

Fortsatt god jul!!

6 kommentarer:

MonaV sa...

Ja, har du sett for et snøvær.
Tror jammen jeg holder meg innendørs i dag.
Det lyset måtte jo være perfekt til
bror din hihi.

Ha noen fortsatt fine juledager. Hos oss er det stille og rolig.

Trine Pedersen sa...

Stilig lys til broren din. :) Så fin julestemning der har hos dere. Jeg bor i Bodø og her er det så vidt det er snø på marka, og vi har is på veien.

En fortsatt fin jul til deg. :)

RitaK sa...

Hehe, ja kan jo godt si at noen til stadighet "elger seg innpå" hos dere!!! Tøft lys! Skikkelig innevær i dag, tror jeg bare skal slappe av og kose meg i dag:-) Får se om det blir litt snømåking utpå eftan, men hadde vært artigere å måke om det hadde sluttet å snø!

Mette sa...

Så celebert besøk dere har da!!!
Kan godt si at det har kommet litt snø...nesten så en "snøger" bort!!
Morsomt lys :-)

Ha en fortsatt fin romjul.

Klem Mette

meugenia sa...

Haces unos trabajos preciosos.
Besos y Feliz Navidad

Torill sa...

Hærlighet så masse snø!
Koselig med besøk i hagen:0)

Takk for flott inspirasjon i året som har gått, gleder meg til hva 2010 vil bringe!

Nyt dagene videre!
Vennlig hilsen Torill