fredag, desember 04, 2009

Førjulsmorgen!
Har fått spørsmål om snøfnuggene mine. de sees litt bedre på dette bildet her.
Snøfnuggene er punchet ut med en stor snøfnugg punch i krympeplastog krympet med varmepistol.
Jeg har stemplet snøkrystaller med hvit stempelpute før de er krympet. Ikke allverden til bilde dette her, men de syns her litt bedre enn på bildet i forrige innlegg.
Ellers har jeg en ganske rolig førjulsmorgen. koser meg med julekaffe fra kremmerhuset og litt lys på bordet!
God helg!


3 kommentarer:

RitaK sa...

Ser jo riktig så koslig ut, Hilde. Jeg har tent adventslyset mitt, og spiser havregrøt, så blir det kaffe etterpå. Ha en fin dag :-)

mette wad sa...

Super god idé med de snefnug, den må jeg prøve og ellers ser det hele så yndigt ud.

God 4. december til dig.

Ann-Katrin sa...

Hei Hilde!
Mange flotte julekort i bloggen din og snøkrystallene dine er flotte. Takk for at du deler og ønsker deg en søt adventstid.