onsdag, desember 23, 2009



God Jul!!

Nå senker juleroen seg her hos oss. Vi tar noen dager fri og bare koser oss.


Fått spørsmål om noen detaljer på et tidligere kort jeg har lagt ut, her kommer de:
















Så litt julestemning hos oss




Fikk en overraskelse på jobb her om dagen, Hege har laget de flotteste lysene jeg noen gang har sett!!!! og vi jentene i HappyHobby var så heldige å få et hver oss. Hun har stemplet motiv fra Stempelglede på silkepapir og festet det på lys! Genialt og helt nydelig!
Tusen tusen takk Hege!! Og god jul til deg!!!!!!!!

Stor julehilsen fra oss til dere alle der ute!!

8 kommentarer:

Scrappelise sa...

Her er det så mye lekkert som alltid, umulig å ta en snartur hit. Altfor mye fint å se på. Jeg har hatt så mange trivelige timer hos dere, fått masse inspirasjon og kost meg så veldig i det gode miljøet du og de andre Happy Hobby jentene har skapt. Mange gode juleønsker til deg og familien Hilde!

RitaK sa...

Ja, her var det koslig, og god jul i stua... Vi har kost oss med nissegrøt, juletrepynting og kyssing under mistelteinen i kveld *fnis*

Kaia sa...

Nydelig julekort som bare du kan lage de.
Ønsker deg og dine en riktig god jul.
Kos dere masse sammen.
Juleklem fra Kaia

MonaV sa...

Så koselig du har gjort det Hilde.
Jeg ønsker deg og dine en strålende julefeiring også vil jeg takke for året som har gått.....tenk at vi har verdens beste jobb!!
Kos dere med alt som hører julen til og nyt disse fridagene.

Juleklem fra meg

Filharmonica sa...

Riktig god jul til deg og dine :-))

Tessa sa...

god jul!!

Mette sa...

Først må jeg si tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!!

Tusen takk for hyggelige og kreative kurs i høst og ikke minst for all inspirasjon og hyggelige samtaler i butikken:-) :-)

Ønsker deg og dine er riktig God Jul og nyt alt det gode julen fører med seg!!

Har tenkt å trene litt i jula...kansje vi ses på treningsenteret!!

Klem Mette

Bendichte sa...

God Jul til deg, Hilde! Takk for all inspirasjon i 2009.
Juleklem fra Bendichte