søndag, desember 27, 2009

Mine favoritter i 2009!
Pleier hvert år å lage en favorittliste over ting jeg har laget i året som er gått. Denne gangen ble det 15 stk, ikke 10 som jeg pleier.



De jeg har plukket ut, er mine favoritter på mange måter... noen av de forde de beyr litt ekstra for meg og noen andre i familien, andre fordi de gir meg minner tilbake til året som er gått.



Først ut er en LO med bilder av Anita og meg, fra CHA i januar 2009. En ufattelig flott tur jeg hadde med HappyHobby og Anita. Er veldig glad for å ha blitt kjent med deg og for at vi fikk denne turen.




Chipbord, søm og distressing... det er absolutt mine favortitter!!!
Jeg elsker å pynte chiboard og bokstaver når jeg skal ha de på sidene mine.
Det gir et eget personlig preg på LOn. Søm, har jeg brukt lenge, og jeg elsker det! Er ikke dyktig med symaskin, men her får jeg lov å bruke den på min egen måte og sømmene behøver ikke være rette....fnis...
Distressing, ligger vel mitt hjerte nærmest...lager knapt noe uten å sverte, brette og krølle.....
siden under her viser alt jeg nevner over her.



Så til en side av Sondre kjæreste Hanne.... søt som hun er!!


En lyskrukke laget av et gammelt norgesglass, det ble mange slike i året som er gått.




Winterwonderland..... ja slik var det i fjor vinter.... og hvis jeg ser ut nå.... er det omtrent akkurat like ens...... gleder meg til sommeren!





Bølgepapp, boksider, distress og snøfnugg..... flittig brukt i 2009.... og mon tro om jeg vil fortsette med det??




Måtte ha med flere LOr av det søte paret i familien.... mine "kaffetags" de blir jeg aldri lei....





Dette kortet tar jeg med fordi det ble publisert på en fransk side i året som er gått.... skjønte ikke et ord av hva de skrev om det, men håper det sto noe pent ....fnis...




Vil du være min venn foralltid Kristina?


Du betyr veldig mye for meg, og jeg elsker å scrappe sider til albumet ditt.


Gleder meg til neste reise sammen med dere!!! for jeg VET at det blir en neste tur!!





CupCake....hvem fikk ikke dilla på det i 2009..... etter å ha sett flere slike måtte jo også jeg prøve... Det er kjempegøy!




Litt mer vinter.... jeg elsker dette snømannstemplet..... og Maja Design ark.... de tror jeg aldri jeg blir lei!!



I Juli/august i 2009 var jeg gjestedesigner for Whiff of Joy!! Det var veldig hyggelig å bli plukket ut! Tusen takk Katarina som lot meg få lov!





Peter, kjære Peter. Det har vært et tøft år med tanke på at Simens venn Peter døde brått 25. mai. Livet er ikke en selvfølge!! Vi må leve det ut og nyte hver dag!



Har god kontakt med Peters foreldre, som akkurat nå tilbringer julen utenlands. Tenker masse på de disse dagene!







Konfirmasjonskortet til Hanne. Det vr gøy og anderledes å lage et konvoluttkort med såååååå mye blomster på!!!






Tlislutt et kort jeg har laget med bakgrunnsark fra en gammel fransk avis... Syns det er veldig gøy å bruke materialer som i utgangspunktet ikke er beregnet til formålet!! Metallpynten er kjøpt i en skobutikk i USA...





Så dette var mine favoritter fra året som er gått. Og jeg vil gjerne se DINE!!!!


Det er herved en utfordring til alle dere som er innom og titter på mitt innlegg. og legg gjerne igjen en kommentar med link, så jeg kan besøke deg og se dine favoritter!!!

19 kommentarer:

meugenia sa...

Maravillosos trabajos!
Un saludo

Heges lille hobbyverden sa...

Oj, her var det mye fint, Hilde! Er sikker på at du kunne lagt ut minst 15 favoritter til!!!

Gleder meg til å se hva 2010 bringer i form av kort, LO'er og andre papirkreasjoner fra din verden!

Klem Hege

eba sa...

Her var det jammen mye flott! Jeg elsker komposisjonene dine, de er uslåelige! En fortsatt god jul, og et godt nyttår!

Kaia sa...

Det var en flott bukett med mesterverk.
Du er en tryllekunstner...
Ha ei fortsatt flott romjul
Klem fra Kaia

Mette sa...

Så masse flott Hilde, kreativiteten din er det bare å ta av seg hatten for!!
Det er bare å glede seg til å se hva du tryller fram i 2010!!!

Klem Mette

RitaK sa...

Oisann, her var det mye fint. Artig med sånn favoritt-visning på slutten av året, skal se om jeg lager en også. Klem

Lula sa...

Her var det mye lekkert!! Takk for inspirasjon. Mange herlige sider med masse detaljer og flotte bilder.

Ha en fortsatt flott romjul

Klem Ann-Christin

MonaV sa...

Du inspirerer i fleng Hilde, og alt du lager er like flott.
Tar deg kanskje på ordet og lager en sånn liste jeg også.

Kos deg i romjula.
Klem

Lene - nabon sa...

gudameg da, sååå utrolig masse flott!!!

bare sitter her og sikler jeg!

Filharmonica sa...

Så mye lekkert Hilde, og dette er jo bare en brøkdel av hva du har laget.. Kunne jo fylt favorittlisten side opp og side ned :-)) Tar utfordringen din og lager en favorittliste i bloggen min jeg og :-) Ha en fortsatt og god!

papirdilla sa...

Her er det "lekkerbiskner" i fleng, Hilde. Jeg tror visst du må ha hatt en vanskelig jobb med å plukke ut disse. Etter min mening, er alt du lager favoritter:)Gleder meg like mye hver gang jeg ser du har noe nytt i bloggen din.

Tusen takk for all inspirasjon.

Klem,
Hanne

P.S. Jeg tar utfordringen!

Vibeke sa...

Du er så flink!! Mange flotte kunstverk du har laget i år:)

Min topp 10 liste ligger i bloggen min:)

Godt nytt år:)

Kristine sa...

Hei på deg Hilde!
Du og duuuu, for noen herlige kreasjoner! Du er alltid så inspirerende å besøke og tusen takk for all inspirasjon du gir!
Her er link til min liste.
Romjulsklemmer fra Kristine;)

Trine Pedersen sa...

Det er en fryd å følge bloggen din. Du er en sann kunstner med bilder og papir. Gleder meg virkelig til å se hva det nye året bringer på bloggen din. :)

Etter inspirasjon fra deg har jeg laget en liste med topp 10 i bloggen min.

Ønsker deg et godt nytt år fylt med masse kreativitet.

Klem fra Trine :)

Camilla sa...

Wooow så mange vakre kunstverk på rad og rekke! Masser av inspirasjon:)
Jeg har også hengt meg på, og laget en 10 på topp liste. Det ble som du sier påvirket av mange ting, hvilket kort en velger ut..
Var kjempegøy å ha deg med i Whiff of Joy! Ønsker deg en herlig nyttårsfeiring, og gleder meg til å følge bloggen din i mange år fremover!
Klem, Camilla.

Ann Kathrin sa...

Virkelig mye lekkert, og dette er jo bare en liten del av alt det nydelige du har laget i år. Gleder meg til å se hva mer du tryller frem.

Riktig Godt Nyttår til deg og dine.

Klem fra meg.

Kari sa...

Å du verden, så mye fint, Hilde! Jeg forbinder deg mest med kortlaging, men du lager jo de lekreste LOer!
Godt nytt år!

Klem, Kari

miapia sa...

FANTASTISK!! Så mye fantastisk du lager. Her var det mye inspirasjon.

Ønsker deg et godt kreativt nytt år!!

Hilsen Mia

Hilde sa...

Jeg liker så godt den av Hanne som plukker epler. Har vært inne og sett på den flere ganger og lurer på"stjele" idèen av deg. Er det ok?