torsdag, desember 03, 2009



På tide med en oppdattering....
Har laget mange kort siden sist.... holder på med innspurten av julekortene.



Et Lilla kort

Dette kortet laget jeg på treffet i helga, med inspirasjon fra Rita. Teksten er printet ut fra pv'n.

Så enda et kort laget på treff. Her har jeg lånt Spellbinders dies fra Hanne/Papirdilla.
Snøstjernen er fra en pakke chipboard, og den er malt og påført glitterlim.




Sist et kort med et gammelt Magnolia motiv, fargelagt med promarkers. snøfnuggene er embosset i hvitt på Maja Design papir.








Forstatt fin uke alle sammen!
og et lite tips:
12 tags of Christmas............. dåne.....her burde dere følge med!!

4 kommentarer:

Lise Katrine sa...

Mange fine kort, mykje god inspirasjon :)
Ser du koser deg Hilde!
Ønskar deg ei koseleg adventstid, og ei god helg!
Klem, Lise

Mette sa...

Kjempefine kort og med masse flotte detaljer....det er helt utrolig at det går ann å trylle fram så mye fint!!

Heges lille hobbyverden sa...

Åh, her var det mye pent å hvile øya på, Hilde! Nå har jeg scrollet ned, opp, ned, opp og ned igjen- og synes kortene dine er helt nydelige! Ser stadig detaljer jeg ikke så første gang..

Håper du koser deg i adventstida - ikke stress og mas. Gjør det du har lyst til, og ikke nødvendigvis det du må..

Klem Hege

RitaK sa...

Så mange fine kort du har laget! Likte veldig godt det snøfnuggkortet, det er bare kjempenydelig :-) Har ikke startet på mine enda, men nå må jeg snart komme igang skal det bli noe!!!