tirsdag, desember 15, 2009

Snømannsuppe og Stempelgals vaniljeboller.
Har noen timer fri på formiddagen i dag og da har jeg kost meg med noen enkle smågaver.
Samt bakt noen vaniljeboller.
Regner med at de blir godt mottatt når guttene kommer hjem fra skolen i dag.
Disse lager jeg med en vanlig bolledeig, fyller de med vaniljekrem og perlesukker.
yummi!!!!
Så fant jeg noe gøy på denne siden her(via en link på scrapping.no) :http://devotiontothedream.blogspot.com/2009/11/life-is-minestrone.html
nemlig poser med "snømannsuppe" Syns den var morsom, og har laget noen slike i dag som smågaver til jul!
Har laget de veldig veldig enkle.. Brukt ark fra By Evy, printet tekst, punchet snøfnugg og bord i nerkant. Posene er fyllt med rett i koppen kakao og marshmallows








Nå sitter jeg og håper på at Norge vinner mot Spania, slik at Marit og Morten får mulighet til å se Norge i semifinalen, når de ankommer Kina om ikke lenge.



9 kommentarer:

RitaK sa...

Herlig, Hilde :-)

Hanne sa...

Synes nesten det var litt dårlig gjort at du hadde bakt sånne boller når jeg ikke skulle komme på besøk altså :-( De så skikkelig gode ut!

Heges lille hobbyverden sa...

De bollene så da vanvittig gode ut, Hilde!
Hva er det med dere husmødre der ute??? Jeg HATER å bake, derfor blir det heller ingen bakst her... Må nok skjærpe meg ser jeg..

Hørte en liten fugl hviske i dag at noen av dere kreative damer skal ut å spise i morra. KOS DERE ALLE TRE! DET ER DERE VEL UNDT!!!!

Stine W Dahl sa...

Supert tips med snømannsuppe!!! Veldig artig.. og de bollene så jo veldig gode ut:-)
Stine

mette wad sa...

Uhmmmm hvor ser de lækre ud de boller :-)
Og hvor er det da en fantastisk sød gavepose

Lise Katrine sa...

mmmmm, det såg jammen godt ut :)
Og den snømannsuppa var jo berre genial ;) Takk for at du deler dine funn med oss :)
Ha ei fin veke!

Klem, Lise

MacNina sa...

Mmmmmmm de bollene så veldig gode ut!

Virkelig flott den snømannsuppe-gaven!

Fatima sa...

Det hørtes veldig godt ut med boller. Og den gaveposen var utrolig søt.

Heidi sa...

Gosh...disse posene var knall flotte Hilde!!!!