søndag, januar 17, 2010

Baby it's cold outside!!
Laget en side fra nyttårsaften 2009.
Hekleblonden er fra Tyrkia, mønsterark fra MajaDesign. snøfnugg fra Bosskut , stjerner fra Prima,Bokstavene er fra QK og Adornit.



Så til et kort jeg laget kort med et stempel fra WOJ, ark fra Maja, igjen..., snøfnugg fra Bosskut og Martha Stewart. Det runde stemplet  har Lisbeth i Scrapmagasinet laget til meg. og det runde stemplet som er inni er fra en plate fra Pink Paislee.

Så håper jeg dere har en fortsatt fin søndag. Her er begge guttene borte, stempelgalmannen skal på skitur og jeg skal tilbringe dagen på Scrappetreff som arrangeres  av Heidi aka Filharmonica

11 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Vakkert kort med lekre farger og detaljer. Den LOen over her var også bare helt nydelig.

Ha en fin søndag på treff!

Hilsen Trine :)

Heges lille hobbyverden sa...

Både LO og kort er bare WOW, Hilde!!! Det er ingen som er så RÅ på detaljer som du!!!

Kos dere på treff i dag!

Klem Hege

Heidi sa...

Flott layout og kort!!! Kos deg masse med treff i dag :))

Klem

bestevenn sa...

Så stemningsfull LO. Det ble så vakkert med all pynten som rammet inn bildet. Og nydelig kort. Ha en fin søndag.

Kaia sa...

Nydelig LO !!!!
Nydelig blonde, og Maja-arket du har brukt er en av mine favoritter, det er sååå flott...
Nydelige detaljer også.
Det samme må jeg si om kortet. Utrolig flott, både pynt og detaljer.
Ha en super scrappesøndag..
Klem fra Kaia

Scrappelise sa...

OMG! Nydelige farger og detaljer! Kos deg masse i dag!

MonaV sa...

Kortet er flott og LOen er nydelig.
Jeg syns det var så fint med det mørkeblå og alle snøfnuggene...også elsker jeg tittelen din.
Tusen takk for 2 morsomme treffdager....jammen har vi det moro!!!

Bastelmanu sa...

Hallo!

Ich bin gerade über einen anderen blog hier bei dir gelandet!
Wow,ich bin total begeistert von deinen wunderschönen Bastelsachen!
Einfach traumhaft!

Ich habe mir erlaubt dich bei mir zu verlinken!
Ich hoffe das ist ok! ;-)

LG Manu! ;-)

Gry-Beate sa...

For et nydelig kort, du er så flink til å dekorere;0)

kirsti sa...

Du lager så fine ting, Stempelgal! Gleder meg til hver gang du legger ut noe nytt:-)

Hilsen
Kirsti

Linda Dekorerar sa...

Supersnygg LO!!