fredag, januar 22, 2010

Har laget et "easel" card
 denne uka som jeg har lyst til å delta på Whiff of Joy's GDT Call
med.
Du kan lese alt om konkurransen inne på Katarina sin blogg.
Oppgaven var å lage et kort med denne skissen, og kortet må inneholde minst 1 WOJ stempel.
så da har jeg prøvd meg da, mest for moroskyld, ettersom jeg liker å lage kort etter skisser og fordi jeg elsker Whiff of Joy stempler!!
Mulig dere må legge godviljen til for å se at jeg har brukt skissen..... men den "strikken" er jeg villig til å tøye!! Litt frihet måtte jeg ta meg...hihihi......

.....men hvis dere ser godt etter og snur skissa opp ned så er det enklere å se at skissa var mitt utgangspunkt.... det er bare det at det for meg alltid er helt umulig å følge skisser slavisk...for jeg vet aldrig hvordan kortet mitt skal bli når jeg starter på det....kortet ta nye vendinger hele tiden, og innimellom går det helt sine egne veier...

jaja, sånn er det vel med det meste... veiene våre går ikke alltid dit vi har planlagt, og innimellom går veien et helt annet sted enn det man først har tenkt!! *fnis*
.......sånn er det hvertfall for meg.... men nå er jeg kanskje over middels GAL.....
...og impulsiv.

God helg til dere alle fra Stempelgal






Kortet er laget med kraftkartong, mønsterark fra 3ndy Papir, snøfnugg fra Martha Stewart og Bosskut.
Glitter lim fra Tim Holtz,div halvperler,metallpynt og bling. Motivet er fargelagt med Promerkers.

13 kommentarer:

Heges lille hobbyverden sa...

Gørrfint, Hilde!!! Lykke til med utfordringen! Takk for en hyggelig prat i butikken i dag!!

God helg!

Klem Hege

Kaia sa...

Fantastisk flott kort.
Lykke til.
Og ha ei fortsatt flott helg.
Klem fra Kaia

Camilla sa...

Fantastisk kort Hilde! Herlig design og farger:)))
Lykke til!
Klemmer fra Camilla.

RitaK sa...

Wow, for et fint easel-card. Her var det masse kreativitet å skimte!

Bastelmanu sa...

Wow,was für eine wundervolle Karte!
Ein absoluter Traum!
Die Gestalltung und Farben sind wunderschön!
Bin total begeistert!

LG Manu! ;-)

MonaV sa...

Herlig kort Hilde.
Fargene er nydelige!

Klem

Carina sa...

Hej!
Ojjjj,så mycket fint du gör.Får nog kika lite till!

Kram!

papirdilla sa...

Herlig kort, Hilde. Utrolig søt, den jenta der:) Lykke til med utfordringa!

Ha en flott ettermiddag:)

Katharina Frei sa...

A phenomenal card Hilde!! But what do I need to say - you know that I am a huge fan of your art :)
Thank you for using my sketch :)
Katharina x

Hanna sa...

Hej!

WOW, fantastiskt läckert kort Hilde! Du är så duktig. Älskar din stil och din design. Helt underbart. :o) Du gör så mycket fint.

Du har ett par välförtjänta awarder att hämta inne hos mig. ;o)

Många kramar från Hanna

Jeanette sa...

Nydelig kort! :) mange herlige detaljer.

CreaRenata sa...

What a beautiful card, love the colourcombo you've used.

Cathrine sa...

For et vakkert kort!