søndag, januar 10, 2010

It's cold outside!!
dvs. i dag er det jo nesten mildvær.... bare -25 grader på dagen i dag.... mot -30 til 34 grader tidligere i uka.
Slik så det ut i hagen vår i dag. og sporene i snøen er fra elgene som var i hagen vår i går.



Så til Frk Hanne da, som fyller år i morgen!
Gratulerer så mye med dagen Hanne!!
Her ser dere en side av Hanne med et bilde Sondre tok av henne i høst.
Se store lilla blomstene med litt gult i midten har jeg fått av Hege!!
Som nok er den snilleste i verden, hvertfall den snilleste "snart 40 åringen" jeg vet om...
ikke mange dagene igjen nå Hege!!





6 kommentarer:

Audhild sa...

Lekker side du har laget. Du har brukt fine farger og mange lekre detaljer.

Yvonne sa...

Har sagt det før og sier det igjen, du er bare helt rå på LO'er! Ingen over og ingen ved siden. Du er min scrappeguru altså!
Ha en super uke!
Klem, Yvonne :)

MonaV sa...

Så nydelig denne var Hilde.
Det bildet er jo også noe for seg selv...flott!!

RitaK sa...

Superfin LO, gleder meg til å få se den IRL. Masse nydelige detaljer der ;-)

Heges lille hobbyverden sa...

Den var knall-fin, Hilde!!!!! Du må liksom gni det litt inn dette med at jeg straks runder 40??? Fortsett du bare med det- det sørger for at jeg får meg en god latter! En god latter forlenger livet sies det, men utsetter det 40-års dagen tro???

BA sa...

absolutely wonderful layout
xoxo BA