fredag, januar 01, 2010

Thats just so cute
har en utfordring gående som jeg slenger meg på!

http://thatsjustsocute.blogspot.com/

Har laget et vintage vegg bilde, med 2 ting jeg "fikk til jul"
Dvs jeg fikk noen gamle skjeer og gafler av min mamma før jul og her har jeg brukt en av de, samt at bildet jeg har brukt er julekortet som vi i HappyHobby fikk fra Sagen Vintage Design til jul.. Har laget et veggbilde i et litt annet format enn jeg har gjort tidligere, og boltret meg virkelig i den shabby og vintage stilen.


Jeg har malt over nederst på kortet der det sto God jul og stemplet en annen tekst over.

Inspirasjon til å bruke en gaffel på bildet har jeg fått av Aksh*.

De nydelige blomstene med lilla touch har jeg fått av snille snille Hege. De har hennes bror skaffet henne fra Thailand.
















16 kommentarer:

Heidi sa...

WOW!!!!!!!!!!!!! Nydelig Hilde!!!!!

Mette sa...

Nydelig og masse flotte detaljer!!!

RitaK sa...

Oisann, dette var flott Hilde. Og så artig detalj med den gaffelen. Skikkelig kreativ i jula du :-)

Mariann (mais) sa...

Dette var et vakkert vintagebilde, Hilde. Artig idé å bruke gaffel som pynt. Mange nydelige detaljer her :) Ønsker deg et kreativt og innholdsrikt år.

Anne Kristine sa...

Ååå så nydelig bilde!
Og som alltid har du lekre detaljer!
Stilig bruk av gaffelen :o)
Ønsker deg et riktig godt nyttår!
Klem Anne

Mariannes Kort og Stempling sa...

Nydelig Hilde;-) Godt nytt år!!

Fatima sa...

FLOTT FLOTT FLOTT

scrappyjan sa...

OH wow this is truly beautiful!!! I love that vintage feel and the colours are WOW!!!!!!!!
hugs and happy New Year. Janiel

Vibeke sa...

Helt utrolig vakkert!! Du er så flink!! Dette var bare så lekkert:)

Isabell - Taranita sa...

Dette var et ufattelig lekkert bilde, det gjorde seg veldig med gaffelen slik.

Takk for ditt bidrag=)

MonaV sa...

Superduperfin!!!
Morsom detalj med gaffelen.

Kaia sa...

Hei, og godt nytt år.
Lekkert bilde, knalltøft med gaffelen. Lekre blonder også...
Klem fra Kaia

mette wad sa...

Vildt vildt flot og så mange lækre detaljer

Camilla sa...

Så flott veggbilde!
Elsker hvor dust og lekkert det er, og det passet fint med gaffel! :)
Tusen takk for ditt bidrag! ;D

Kari sa...

Helt nydelig! Liker de lyse fargene, og gaffelen gjør det lille ekstra på bildet!

Agnete-Sagalind sa...

Så utrolig fint. Morsomt at du bruker gaffel. hehe. Det hadde jeg nok ikke kommet til å tenke på. Og kanskje heller ikke fått lov til. hehehe. :)
Agnete