torsdag, januar 28, 2010

Tusen takk til Hanna som har gitt meg 2 awarder!
Veldig hyggelig Hanna!!
Har du ikke vært innom Hannas Blog bør du ta turen innom.
Ei ufattelig dyktig ung jente fra Sverige!!
Jeg elsker hennes kort og kreasjoner.

Denne innebærer at jeg må nevne 10 ting som gjr meg glad!
The conditions with this Award are to tell you 10 things that give me pleasure.


 
#1- Et rent og ryddig hjem...
#2 Når jeg får en god klem av mine gutter.
#3 En tur på trening
#4 Å reise!!
#5 Å få hyggelige kommentarer i bloggen min
#6 Å vite at jeg er frisk
#7 Når jeg kan glede andre
#8 Å komme hjem til ferdig middag laget av Stempelgalmannen
#9 Å jobb, i verdens beste jobb.
#10 Et glass med god vin.

Sender denne videre til:








6 kommentarer:

RitaK sa...

Tusen takk, Hilde :-) Håper dere koste dere i dag, og fant mye fint å kjøpe inn til butikken til glede for oss handlegale damer, hihi :-)

Lill sa...

Heihei..takk for koselig kommentar på bloggen min..Ja Rita var til veldig god hjelp!!:)Får øve masse så kansje dere ser meg på ett kurs på våren:)Ha en flott dag videre..

Tina46 Kreativblog sa...

thank you for the wonderful awards!!!
big hugs
tina46

Aina sa...

Tusen takk Hilde! Så koselig at du tenkte på meg, nå ble jeg glad :)

Kaia sa...

Hei.
Takk for hyggelig kommentar.
Det personlige stempelet mitt har jeg kjøpt på ebay.
linken har du her:
http://stores.ebay.com/loongchai74
Det er så mange flotte der, så det er ikke lett å velge...
Lykke til.
Klem fra Kaia

Mette sa...

Heisann
En liten hilsen til deg i bloggen min!
Klem Mette