søndag, februar 14, 2010


Happy Valentine og god morsdag!!

Dette kortet laget jeg for ca en mnd siden på et treff hos Heidi, men har ikke kunnet vist det frem tidligere fordi det skulle gis bort i dag.
Det er et Easel card, hvor jeg har maskert sammen to stempler fra H&S. Motivet er fargelagt med Promarkere.

Jeg har vært på et kjempekoselig Mjøstreff i helga og har truffet velig mange hyggelige damer i det store scrappemiljøet som finns i dette langstakte landet.

Nå tar jeg nesten to uker ferie, så aktivitete her blir nok heller laber........... Dere for ha noen kreative uker her hjemme i Norge mens jeg gjør Tampa utrygg med Tina!!

15 kommentarer:

Heidi sa...

Flott kort Hilde!!! Kos deg massssssssssse i USA!!!!!!

Stor klem :))

Hanne sa...

Kortet var kjempe fint! Du må kose deg utrolig masse i Tampa, og god tur! :)

Mette sa...

Takk for koselig samvær helga! Kjempeflott valentin's kort, enda flottere IRL!!!
Ønsker deg en strålende ferie og kos deg masse :-) I mens skal jeg prøve å produsere litt kort;-)
God tur!

Klem Mette

ulrika_m sa...

Ett så otroligt fint kort! Tack för inspriationen! Kram.

Ellen Karin sa...

Herlig kort Hilde - og nydelig fargelagt. Kjenner jeg blir inspirert her...

Kos deg i ferien og slapp godt av. :)

mette wad sa...

Det kan jeg godt forstå du vil deltage i med så elegant og flot kort, smukt!!! Rigtig god ferie og tur.

trine sa...

Nydelig kort og god tur:) Har noe til deg i bloggen min.

nergele's puslerier sa...

Å så koselig kort -heldig den som får ett slikt ett...

HA EN FIN TUR...

scrappyjan sa...

BEAUTIFUL CARD!!!!!!
hugs, Janiel

miapia sa...

Heisann

Kom over bloggen din. Så mye fin inspirasjon!!

Dette kortet var bare helt nydelig. Hvor har du kjøpt de svirlene du har brukt på kanten?
Hilsen Mia

Fatima sa...

Flott kort . Riktig god ferie.
Klem fra meg

Maren sa...

Nommen, for et nydelig kort!

Må du ha en god tur!!

BA sa...

hi hilde
your card is stunning love the wonderful colors and all teh details
xoxo BA

Marte sa...

Så fint kort du har laget, Hilde! :) Lekre farger, og det båndet er min absolutte favoritt - har brukt metervis ;)

Ha en flott ferie, kos deg og nyt dagene i solen!

Gode tanker og klem fra Marte

Wenche sa...

Virkelig nydelig med mange flotte detaljer.