fredag, februar 12, 2010

Heisann!
Ja så har helgen senket seg over oss igjen da!
Sitter her i godstolen, og nyter roen.......et bittelite øyeblikk.....
for denne helgen inneholder alt annet en "sofasitting"
Jeg er pakket og klar for Mjøstreff i morgen.
Mjøstreffet foregår på Hamar og har over 50 deltagere!!
Jeg skal dit med butikken vår HappyHobby.
Kommer hjem derfra på søndag ettermiddag/kveld og da er det bare å "bytte" koffert.
Etter en liten blund på øyet så reiser jeg videre til Gardermoen.
Turen går til Florida.
Jeg lar lar familien regjere hjemme alene i to uker og skal på jentetur med Tina.

Har ikke blitt så mye scrapping på meg de siste ukene, men jeg vil vise dere 2 sider jeg har scrappet til Hanne for noen uker siden.
Først en side av Hanne og Tassen.
Så en side av turtelduene.
Dere må alle ha en god helg. Skal se om jeg rekker å legge ut et valentines kort på søndag kveld.
Hvis ikke håper jeg dere har noen fine uker her hjemme i kalde Norge,  mens jeg koser meg i varmere strøk......hihi.....

8 kommentarer:

Kristin sa...

Åååå heldige du Hilde! Scrappetreff OG Florida! Hvor skal du btw? Vi reiser til Florida /Davenport/Orlando i juli... Så hvis du skal i nærheten og kommer over noen "hete" tips tar jeg VElDIG gjerne i mot de altså *lol*

RitaK sa...

Åååå, disse var fine Hilde. Den nederste er jo bare såååå romantisk!

Heges lille hobbyverden sa...

Disse var knallfine, Hilde! Den nederste var bare super-romantisk!!! Dom er så gossine atte!!!

God tur til varmere strøk, og kos det innimellom alt stresset på Mjøstreffet i helga!

Klem Hege

Maren sa...

Så nydelige layouter du har laget! :)

HÅper du får en helt fantastisk tur!!

Stine sa...

Ha en riktig god tur til Usa og florida!!!

mette wad sa...

Vildt flot LO´s er vild med alle de detaljer du får sat på og billederne er så gode.

Florida.. hmmm det ville da ikke være dårligt.. hvor må det være lækkert. Rigtig god tur.

Kaia sa...

Nydelige LO'er, den siste var jo bare kjemperomantisk...
Kos deg på treff, og ha en kjempeflott tur til Florida. Jeg skal også til varmere strøk om en uke, og det skal bli deilig.
Gleder meg til å se noen LO'er fra turen, for det blir vel tatt noen bilder.....
Kos deg på tur !!!!
Klem fra Kaia

Anne Cathrine sa...

Såå flotte sider... Ha god tur til Florida. Ha en fin søndag. Klem