torsdag, februar 04, 2010


Heisann sveisann!!
Her går det som vanlig fort i svingene om dagen.
De nærmeste dagene går med til jobbing og kurs.
Men lørdag skal vi prøve å legge inn litt familietid.
Min eldste søster Marianne er oppover på besøk og da må jeg jo få tid til å treffe henne.
I dag har jeg brukt nesten hele dagen på planlegging og pakking av kurspakker som skal være klare til kurset på søndag og neste lørdag.
Neste helg er jeg å finne på Hamar og Mjøstreffet
Skal stille der med butikken både lørdag og søndag.

Eller skal jeg bruke ledige stunder neste uke til å finne fram koffert og litt sommerklær....for snart er jeg klar for å ta en tur til Tampa i Florida.
Jeg lar guttene mine være igjen hjemme i Norge for å holde hjulene i gang, og så tar jeg en "bitteliten" ferie.

Kortet under her har jeg laget for sønnen i huset.
Motivet er fra WOJ og det er fargelagt med Promarkers.

God helg  alle sammen!


6 kommentarer:

RitaK sa...

Lykke til med kursene, og kos deg i Tampa. Jeg skal gjøre så godt jeg kan i vikarjobben, som jeg bare gleder meg til :-) Nydelig kort du hadde laget til Hanne, med masse søte detaljer. Vi snakkes...

MonaV sa...

Kjempesøtt kort...til en søt jente:)

Skjønner du har mye å henge fingrene i om dagen, men det er helt sikkert verdt det når du vet hva du har i vente. Tenk så fint det blir a Hilde.
Rita og jeg skal passe butikken, så da skal du ta deg helt fri!!

Tina46 Kreativblog sa...

beautiful card hilde !! love the roses paper and the wonderful coloured image.
hugs tina46

Catrine sa...

Nydelig kort! :)
Florida høres jammen deilig ut - og fortjent! Lykke til med kursene!
Ha en fin-fin helg!

Maren sa...

Nåhh, så utrolig koselig det kortet var. :D Kjempefint!

Ha en fin helg!

Fatima sa...

Heldige du som skal over dammen. Tampa og området rundt er fint. Gulfkysten har flotte strender. Håper du får brukt dem. Kos deg masse.