fredag, mars 05, 2010

BlogCandy både her og meg der!

To av mine favorittblogger, har fortiden en blogcandy.

Mona Som er min gode venninne og arbedskollega har passert 10000 besøkende i bloggen sin og feiret dette med en candy, den vil jeg selvsagt være med på!!
Mette, eller "nybegynneren" som hum selv liker å kalle seg, er en av mine nye bekjentskaper. Hun er utrolig dyktig og veldig veldig hyggelig!! Setter veldig pris på ditt bekjentskap Mette!!
Mette feirer også at hun har passert 10000 besøkende i bloggen sin!

Så får vi krysse fingra og håpe at jeg kan være heldig denne gangen!

5 kommentarer:

MonaV sa...

Så koselig at du vil være med Hilde:)

God helg...og klem fra meg

Crafty Dawn sa...

Oh wow this all looks so wonderful! I love the wooden reels & ribbon but it's all wonderful

Love Dawn xx

papirdilla sa...

Hei, Hilde!

Har en award til deg i bloggen min. Håper du koser deg i helga:)

Klem,
Hanne

Lill sa...

Heihei..
Ligger en award til deg på bloggen min:)
Lill

Mette sa...

Hei Hilde
Tusen takk for at du vil være med meg å feire!! Loddene din ligger i potten:-)
Takk for veldig hyggelige ord Hilde:-) Må si det samme om deg og jeg er veldig glad for at jeg er blitt kjent med deg!!
Vi snakkes!
Klem Mette