tirsdag, mars 16, 2010


Litt mer "rocka"
Noen ganger føler jeg for å lage noe som er litt mer "rocka" enn det som er så i vinden for tiden...
Blonder og blomster og søte saker.....
Og nå hadde jeg en gylden mulighet til å prøve meg på et litt mer røft uttrykk.
Jeg har nemlig ønsket å sende en liten hilsen til ei jente jeg tror og mener er litt av den "rocka" typen.

Kortet blir sendt i morgen, så får vi håpe mottageren blir glad, om ikke annet for det som ligger inni kortet!!

Har brukt et svart ark fra Paperloft, bølgepapp sprayet med lilla glimmermist.div metall og papirpynt.Noe fra merkelapper på klær. Stempeltrykket har jeg fått av Hege , det kommer fra Skogstokiga og det er fargelagt med Promarkere.

I dag er det tirsdag, og i morgen er det som AnneLise har sagt HappyHobbyDag.... nemlig treff i butikken vår. Gleder meg veldig til det, for nå er det lenge siden jeg har vært med på treff.

Ha en fin uke alle sammen!!

16 kommentarer:

Cathrine sa...

SÅ kult kort!:D

Trine Pedersen sa...

Dette ble skikkelig kult og rocka. Tøffe farger og detaljer. :) Tenker nok at der er ei som blir skikkelig glad når hun mottar dette.

Klem, Trine :)

Heges lille hobbyverden sa...

Knalltøft, Hilde!!! Du imponerer stadig med mye variasjon- fra det sukkersøte til det røffe slik som dette!

Gleder meg til i morra!!!

Klem Hege

mette wad sa...

Rigtig fedt kort, det skal garanteret falde i god smag-

jannes hobbykrok sa...

Dette var heltknalltøfft!Mottakeren er nødt til å bli glad!Det er jeg helt sikker på!
Klem,Janne

papirdilla sa...

Knalltøft kort, Hilde! Skikkelig proppfullt av rocka detaljer. Herlige farger også. Det er bare du i hele verden som greier å lage kort i denne stilen her:) Herlig!

Kos deg på treff i morra:)

Crafty Dawn sa...

What a creative card love the textured paper!

Love Dawn xx

Kaia sa...

Det var kjempeflott.
Kule farger....
Klem fra Kaia

RitaK sa...

Råkult kort, lurer på hvem den rocka jenta er jeg...?

scrappyjan sa...

Oh Petra this is very stunning dear!! I love all of the texture..
hugs and have a wonderful day, Janiel

Mette sa...

Dette var knallstilig, må si du virkelig har fått til et rocka kort! Stilig med lilla fargen!
Klem Mette

MonaV sa...

Dette var et skikkelig sprekt kort Hilde....tøffe farger!

Gleder meg til treff i kveld:)

Scrappelise sa...

Herrrlig! Du behersker jo alt, søtt og yndig, røft og rått, no problem! Og dette var knallfint! (og det er bittelitt søtt også altså)

Merete/Scrappeguri sa...

Dette måtte jeg bare inn å kommentere -skikkelig stilig kort!!! Og du lager sååå mye fint, får mye tips i fra deg!

Marianne sa...

Så fiiiint det kortet ble.
Takk for i går, det var kjempehyggelig og lærerikt. Jeg storkoser meg på treffene deres. Ha en fin dag:)

Marianne sa...

Så fiiiint det kortet ble.
Takk for i går, det var kjempehyggelig og lærerikt. Jeg storkoser meg på treffene deres. Ha en fin dag:)