mandag, mars 01, 2010

"Norske Tampafruer" er tilbake i gamlelandet.
Da begynner eg å komme meg i orden igjen her hjemme.
Sliter litt med jetlag i dag men.... hadde trodd jeg skulle slippe det denne gangen jeg, fordi det første øgnet gikk så greit, men i natt og i dag har det kommet for fullt!

I morgen er jeg klar for jobb igjen, og gleder meg til det. Det er herlig når man har er så flott jobb som jeg, og da er det ikke noe problem å begynne igjen etter en ferie.
Samtidig vet jeg at de andre jentene på HappyHobby , Mona og Rita har gjort en kjempejobb mens jeg har vært borte!! Tusen takk til dere som har holdt hjulene igang!

Under her et bilde av Tina og meg fra en av utfluktene våre.

4 kommentarer:

RitaK sa...

Bare hyggelig Hilde, har kost meg på jobb jeg vet du :-)) Skjønte dere har hatt en flott tur. Heldigvis er det sånn at det er deilig med ferie, men godt å komme tilbake på jobb og i gjenge igjen også. Vi snakkes ;-)

Scrappelise sa...

Ser og skjønner at dere har hatt en fin tur! Det var et superflott bilde av deg, vi ser det vel snart i litt andre omgivelser?

Heges lille hobbyverden sa...

Velkommen hjem igjen! Selv om vi har hatt MANGE koselige turer på Happy Hobby i ditt fravær, blir det veldig koselig å se deg igjen!!!

Klem Hege.

PS: Ikke noe rart du er stolt mor etter dette da (innlegget under her)

Trine R sa...

Hei....godt å se deg vel hjemme...
Kommer med posealbumet mitt i dag....tenkte å sitte hos deg i butikken et par timer å jobbe litt. Og ikke minst....få et referat fra turen!
Sees om ikke så lenge.