onsdag, mars 31, 2010

Så har påsken kommet til oss også!
og JA, jeg har omsider fått laget noen påske egg.... som noen av dere vet har jeg sliti litt med disse eggene og ikke blitt fornøyd... men jeg "tok sats" og prøvde igjen.
Alle rundt meg har jo laget så mange fine egg i det siste, så jeg ble vel fristet til å teste dette ut igjen.....




Det har i tillegg blitt et veggbilde til.
Selve motivet er et gammelt bilde jeg har fått fra gården til foreldrene mine på Eina.

Takk for at du titter innom og God Påske til deg og alle dine!!

6 kommentarer:

RitaK sa...

Hehe, ja den som ikke gir opp, lykkes som regel til slutt... Eggene dine ble kjempefine ;-) Og veggbildet er jo bare råfint!

MonaV sa...

Eggene er rååålekre Hilde.
Ser ikke ut til at jeg rekker å pynte noen til denne påsken...kanskje neste?
Og veggbildet ditt....nyyydelig!

Kos deg på fridagene dine.

Heges lille hobbyverden sa...

Om du har slitt med egg før, ble iallefall disse to helt nydelige!!

Veggbildene dine er bare såååå nydelige! Dette var ikke noe unntak! Digger at du pynter med bestikk!

Klem Hege

Heidi sa...

Kjempelekre egg.

Det veggbildet var nydelig.
Hva skal gaffelen symbolisere? Er det en gammel sølvgaffel?

Britt-Inger sa...

Oj oj, så mycke vackert...vilka detaljer!!!!
Glad påsk till dej och de dina.
Kram, Britt-Inger

Nina sa...

Så lekre egg:o)
Og nydelig veggbilde! Fantastisk med den gaffelen på. Jeg slutter aldri å bli imponert av kreativiteten din.
Ønsker deg og dine en riktig god påske:o)