søndag, mars 07, 2010


Skissedilla #49
Denne uken har jeg faktisk greid å lage en side til Skissedilla.
Skissen er denne gangen laget av HegeAL.

Siden er av Sondre. Et bilde han har tatt selv, med selvutløser.
"16 år og ukysset?....I don't think so!

Bølgepappen er fra Inkido, mønsterark fra Prima, div metallpynt og stempler.

Og så må dere ha meg unnskyldt igjen..... får nesten aldri tatt bilder av arbeidene mine i dagslys, og resultatene blir også deretter.


Hvis dere ser godt etter på bildet under her ser dere under metallpynten og perlen....der har jeg brukt en mynt. ...tror det er en eller annen Cent, men 50 øring kan vel og brukes, har omtrent samme størrelsen.

10 kommentarer:

Heges lille hobbyverden sa...

Fy søren så proppfull av detaljer, Hilde!! Denne var knallfin!!!!!

Cathrine sa...

Så utrolig flott LO!! Nydelige detaljer! ♥ Håper du har hatt en flott helg:)

Klem fra Cathrine

mette wad sa...

Love it love it...Så vildt lækre detaljer, er vild med den turkise skrift og pynt til den lys gammel brune farve...:-)

papirdilla sa...

Denne var skikkelig knallstilig, Hilde! Masse herlige detaljer og helt nydelige farger.

ha ei fin uke!

Karin sa...

Virkelig en tøff og flott Lo. Mange fine detaljer (",)
Hilsen fra Karin

Heidi sa...

Herrrrrrrrrrrlig layout Hilde!!!!! Er klar for nytt kurs onsdag, og stikker innom deg i morgen tror jeg...om du er der da :))

Lene - nabon sa...

flott gutteLo Hilde!

Masse Hildedetaljer som jeg digger!

Takk for bidrag og for at du lagrer riktig! hehe

Crafty Dawn sa...

Love this LO but what a super photograph! just so BOY!

Love Dawn xx

Mette sa...

Kjempestilig LO!! Masse herlig og morsomme detaljer som bare du får til! Artig med mynten!!
Klem Mette

Maren sa...

Kjempefin layout Hilde! Så mange flotte detaljer! Og for en kjekk kar da :D

Ha en fin mandag! :]