torsdag, april 22, 2010


Kjæreste album!!

Har etter mange tanker og hodebry laget et posealbum.
Fikk ideen av en kunde i butikken, Trine.
og måtte la den modnes litt før jeg satte igang med prosjektet mitt.

Albumet er laget mest for utstilling i butikken vår på Gjøvik, og jeg har laget det med bilder stort sett tatt av sønnen min Sondre.

Albumet består av bæreposer i papir, brettet i to, og bundet sammen med ringer.
inni har jeg og brukt noen mindre papirposer.
Syns det ble et kult format på dette, en ny variant av 6 x 12 album.

Vi hadde med oss dette albumet på messa i helga og fikk der mange spørsmål rundt albumet mitt, og om jeg kunne legge det ut i bloggen min.
Har nå tatt mange bilder av det og de kommer på rekke og rad under her.
Det ble mange bilder men det slik måtte det bli for å få med noen detaljer.


25 kommentarer:

Heges lille hobbyverden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Scrappelise sa...

Dette er herlig! :)

Kaia sa...

Noe så lekkert !!!
Og så mange flotte bilder av turtelduene deres.
Klem fra Kaia

MonaV sa...

Denne mååååå bare ses dere!!!!
Vannvittig flott, med mange herlige bilder av 2 flotte ungdommer.

Karina sa...

Kanon lækkert album med flotte detaljer.

RitaK sa...

Me like a lot ;-)))

noora sa...

That is VERY beautiful!!! And so sweet couple!

Hanne sa...

Albumet er bare så utrolig fint, Hilde! Kjempe flink er du :)

soltroll sa...

ja, det må jeg si.... Knall stilig album.Ny vri med papirbære pose.Veldig flott dekorert. Jeg er i planleggings stadiet på ett papirposealbum, jeg også, har tittet inne på yoy tube lenge nå. Har en plan om å få det ferdig til konfirmasjonen til min sønn, 8 mai(jepp, i år c",)
Klem fra Merete

Marianne sa...

Jeg gleder meg til å komme innom å se dette, det så virkelig flott! :)

Beatemor sa...

Nydelig album. Dette var utrolig flott! Herlige detaljer!

Sylvi@ sa...

Fy søren sååå stilig - og for en kjempegod ide. Litt av en jobb da men.... det må vel kanskje prøves.

Juleskrulla sa...

Åh,jeg sier det igjen; dette albumet er bare utrolig flott!!!! Jeg studerte det på messen, og man kan jo bli aldeles forelsket i det. Du er kjempeflink, Hilde!!

Ha en flott helg, klem Camilla :)

GryA sa...

Så gjennomført flott! Kjempestilig.

Agnete-Sagalind sa...

Dette er virkelig ALBUMET over alle albumer.

Mette sa...

Rålekkert!!!!!!
Klem Mette

Merete/Scrappeguri sa...

Noe så lekert! Sikkert artig å lage, men en del arbeid. Hadde vært noe å sett IRL.

Linda Dekorerar sa...

Verkligen fint !!

Heidi sa...

Dette er det mest SUVERENE albummet jeg har sett!!! Og de som ikke har sett det i RL bør virkelig ta turen til HappyHobby for å se på det!!!
Kunne virkelig tenkt meg å lage slikt selv...men du vet...meg og "alt annet en layouter"...*fnis*

Takk for hilsning i bloggen forresten, ikke bombe at den siste i "vintage ala hetal" falt i din smak...*fnis*...

Snakkes plutselig!!

Klem

papirdilla sa...

Albumet er rålekkert, Hilde! Har jo sett det gjentatte ganger, da jeg "av og til....!!!!!.....fnis....." har vært innom butikken.

Angående hårfargen på motivet fra TGF, så er jeg litt usikker. Det er en stund siden det ble fargelagt. Men, jeg er ganske sikker på at den mørkeste fargen er Tan. Og så tror jeg at jeg brukte Ivory. Kan ikke huske om jeg har brukt en farge til. Skal prøve å finne det ut:)

Klem:)

Lene - Nabon sa...

sååå utrolig flott! Så det hos Heidi også!

Bare elsker det, skulle gjerne fått til noe sånt ja!!!

Dawn sa...

This is very beautiful and so is the subject matter how sweet! Love the brown Paper Bags idea

love Dawn xx

Hilde sa...

Virkelig lekkert :)

Bente sa...

Så utrolig rålekkert album:) Tror jeg må på jakt etter papirposer:) Go klem fra Bente

Eli Kristin sa...

Utrolig flott og så kreativt! Du er heldig som "får lov" å ta så flotte bilder av det flotte & forelskede paret også. Det er minner for livet i sprek innpakning. Imponert :D