torsdag, april 01, 2010

Okey da, det var en liten aprilspøk under her....
"I'm still going strong"
.
.
.
.
.
Slenger meg i siste liten på
Utfordring #6
En skikkelig utfordring for meg dette, å bruke så mye farger.....
Bildet er tatt i Tampa nå i februar, hvor jeg var på ferie med Tina.
Blomstene jeg har brukt er alle fra en pose med blomster jeg fikk på standen til
Prima under CHA Winter 2009, de har vært litt for sterke i fargene for meg...
Blingen kjøpte jeg når jeg var i Tampa.

Tror ikke det blir en vane for meg å scrappe i disse fargene, men det var gøy alikevel!

11 kommentarer:

Kaia sa...

Kjempekul LO.
Av og til er det litt gøy å utfordre seg selv litt, å bruke litt andre ting enn det en er vant til.
Dette var iallefall et vellykket prosjekt..
Ha en fortsatt flott påske.
Klem fra Kaia

Hildegunn sa...

Veldig herlig LO, flotte farger du har brukt! Masse stilig stæsj!

Ønsker deg ei god påske! (selvsagt skal ikke du legge opp scrappingen!!! ;) )

Klem

Karina sa...

Rigtig flot layout.
Tak fordi du har lagt dig som følger af min blog.
God påske.

Cathrine sa...

SÅ rå!!:D Digger alle blomstene!!♥
God påske, klem ♥

Scrappelise sa...

Ja den ligner ikke så mye på deg Hilde, men man utfordrer vel seg selv veldig mye ved å gå "utafor boksen" og akkurat dèt tror jeg du er veldig god på. Finnes det noen utfordring du takker nei til når det gjelder papir, foto og stempler? Tror ikke dèt og jamen får du det til! Tror aldri du kommer til å sitte fast i èn eneste stil,du er alt for dyktig til det. Derfor er det så moro å følge med på det du gjør. Håper resten av påsken din blir fin! klem fra en som teller ned til neste søndag!

Tone K. sa...

Så ikke april-spøken før nå jeg...men hadde nok tatt den ;o)
Godt det bare var en spøk uansett :o)
Så flott side !! Skikkelig fargerik og flott :o)
God påske !!!

Heges lille hobbyverden sa...

Uvant eller ikke - denne var bare dødsstilig, Hilde!!! Jeg synes alle fargene var helt knall, jeg!!!

Og så likte jeg spøken din! Det var ikke nødvendig med tenkepause eller "hakeslepp" engang- når det kom en slik annonsering fra deg - ja da måtte det være spøk!!!

Klem Hege

MonaV sa...

Det er veldig uvant å se deg scrappe med slike farger, men det ble veldig fint Hilde.
Også er jo bildet helt herlig da.

Catrine sa...

Kjempekul layout! Digger fargene!

Fortsatt god påske! :)

Merete/Scrappeguri sa...

Flott og fargerik LO, og foresten bra det var en aprilspøk!

Bente sa...

Hei:) Enda en kjempeflott LO` fra deg:) Morsomt å se deg scrappe slike farger. Den passer veldig i fargene til sommer, sol, Florida:) Du er så magisk:) Ønsker deg og dine en fortsatt fin påske:)klem fra Bente*