torsdag, april 15, 2010

Simen har vært modell og jeg har blitt spurt om å være fadder!!
Har siklet på disse bildene en stund, og endelig fikk jeg de...
Syns det var gøy å kunne ha bildene fra reklameoppdraget deres, ikke bare avisen bildene var med i.
Alle bildene er råååålekre og jeg tror jammen jeg må scrappe noen av de.



Lille Erona ble født 26.02.10. Og er ei helt nydelig lita jente.
Forrige helg ble jeg spurt om jeg ville være fadder til den søte lille snuppa. Og selvsagt vil jeg det.
Jeg ble veldig rørt og ikke minst overrasket over å bli spurt.
Så tusen takk til Veronica og Anders for at dere lar meg få lov!!

Har laget en LO av lille Erona "jeg folder mine hender små"
Er hun ikke søt!


Ellers er det fullt kjør om dagen, ikke mye scrapping på meg.
Men masse planlegging og pakking til messe.
Det har vært noen nervepirrende timer på morgenen i dag... når jeg fulgte med på sporing av varer fra USA.
Og vi var heldige, varene ankom Gardermoen før flyplassen ble stengt.. Juhuu...
Da gjenstår det bare å se om Stempelgalmannen kommer seg hjem fra Spania på lørdag ettermiddag...

Denne helga deltar vi altså på Scraporama . Vi i HappyHobby gleder oss  til å treffe alle stempel og scrappegale på lørdag og søndag.

7 kommentarer:

Hanne sa...

Skjønner godt at du er stolt over å være fadder til Erona, fordi hun er skikkelig søt!

Ann-Katrin sa...

Så utrolig kule bilder! Det øverste var skikkelig kult! Gleder meg til å se de scrappet. Gratulerer som fadder. Er jo stor stas å bli spurt om sånt! Ser virkelig skjønn ut.

RitaK sa...

Kule bilder av Simen & co ;-) Koslig å få være fadder, og liller frøken Erona er heldig som får deg til fadder. Nydelig LO du har laget :-)

Heges lille hobbyverden sa...

Knalltøffe bilder av Simen!!! De skriker jo etter å bli scrappet..

Gratulerer så mye som fadder! Så klart du blir glad for å bli spurt om noe sånt, men jammen er lille Erona heldig som får nettopp DEG som fadder, Hilde!!!

Kos dere på messa i helga!

Klem Hege

Ellinore sa...

Så morsomme bilder....du er heldig som får de og scrappe med.
Gratulerer som fadder.
Nydelig LO.
Klem fra Ellinore.

MonaV sa...

Jeg digger bildene...skikkelig kule er de.
Koselig å være fadder Hilde, også så søt som hun er.

Tonje Eggan sa...

Så stilige bilder! Du tryller nok frem noen tøffe scrappesider med dem:)

Håper at du har hatt en flott helg på Scraporama. Skulle så gjerne ha dratt jeg også. Får heller ta meg en tur på Happy Hobby snart. Dere har sikkert fått inn masse flott:)

Go'klem fra Tonje