tirsdag, april 06, 2010

Slenger meg på Skissedilla #54
Denne gangen er skissa laget av HegeAL.
Bokstavene her er noen gamle fra Prima som har fått et strøk med Vintage photo og glitterlim.
Arket er også fra Prima.
Hjertet er en krans av knapper på ståltråd.
Og den gamle boksiden, ja den hadde jeg nesten ikke råd til å bruke.
Den har jeg fått av Mette og er fra en "urgammel" bok. Jeg "siklet" nok litt på det arket så Mette mente nok sikkert at jeg like godt kunne få det.... ...mulig hun ikke liker ark med "sikkel" på.... fnis.....

13 kommentarer:

Heidi sa...

Nyyyyyyyyydelig Hilde!!!!!

Scrappelise sa...

flott! Skjønner ikke hvor du får alle idèene fra? Jeg klarer ikke å bruke knapper, får ikke til. Hos deg blir det helt naturlig, uansett hva du bruker!

Hanne sa...

Superfin!

Lill sa...

Nydelige detaljer Hilde:)
tenkte komme innom deg på torsdag el fredag,må ha meg noe nytt:)
ha en forsatt fin kveld
klem

Kaia sa...

Nyyyydeliiiig LO.
Klem fra KAia

Cathrine sa...

Så utrolig flott LO! Perfekt med de knappene som et hjerte!<3 Og de bokstavene du har brukt fra prima er delicious!:D

RitaK sa...

Enda en flott turteldue-LO, tøft med de knappene :-)

Mette sa...

Nei,ark med sikkel på vil ikke jeg bruke...fnis..
LO er nydelig, knappehjerte er bare sååå stilig!!!
Klem Mette

MonaV sa...

Digger knappehjertet ditt!!!

Brit sa...

En fantastisk LO, Hilde. Såååå mange flotte detaljer!!! Så flink du er til å bruke knapper. Og det gjorde seg veldig med den boksiden. Digger måten du har laget bokstavene!!! Kjempefint.
Tusen takk for at du deltar.

Sylvi@ sa...

Den var like rålekker som alt det andre du lager. Skikkelig flott altså !!

scrappyjan sa...

OH awwwwwwwwwwwwww WOW!!! I love this layout!! That button heart a BEAUTIFUL touch!!
hugs sweetie, Janiel

Karine sa...

nyyyyydelig. lekker bruk av frager og fantastiske detaljer!!!

Ha en super helg!!