tirsdag, april 20, 2010

Vårens vakre eventyr!
Vi har hatt en vidunderlig helg på Hellerudsletta. Vi i HappyHobby har deltatt på Scraporama.
Det har vært kjempegøy og vi hadde stor trafikk på vår stand.
Tusen takk til alle som var innom oss.
Her ser dere noen bilder fra standen vår før "startsignalet" går.

Rita, undertegnede og Mette.
Takk til dere begge for at dere stilte opp og hjalp meg denne helga!

For spesielt intresserte: Stempelgalmannen krysser i disse tider grensen til Norge, og er snart hjemme igjen etter en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang reise gjennom hele Europa.

6 kommentarer:

Scrappelise sa...

Var ikke misunnelig i det hele tatt på de som kunne besøke dere på Hellerud. Å nei da, er så fornøyd med å se på de fine bildene her jeg... altså! Det var forresten 3 pene damer dere hadde med også!

linsal sa...

Knall flott stand dere hadde :D My lekkert ;D Bra misunnelig jeg og for alle som var på messa -lol-
Flotte bilder av 3 flotte damer :D
klemmm

Karina sa...

Det ser spændende ud, ærgeligt at der er så langt fra Danmark.

Yvonne sa...

Åh, nå fikk jeg jammen lyst til å dra på messe igjen! Sitter akkurat nå og maler et av stemplene jeg kjøpte hos dere. Masse flott var det på standen deres!
Ha en flott dag!
Klem

RitaK sa...

Bare hyggelig Hilde, vi hadde det kjempekoslig :-)

Heges lille hobbyverden sa...

Jeg er heller ikke noe misunnelig på alle som var på messe! Jeg brukte nemlig tirsdagen til å trøsteshoppe i butikken på Gjøvik! Det var iallefall et lite plaster på såret...

Kommer forhåpentligvis på neste messe jeg...