onsdag, mai 26, 2010


Bleiekake!
Ja etter noen skikkelige utfordringer og fiklerier har jeg omsider fått til denne bleiekaka jeg snakket om..
Lenge siden jeg har handlet bleier, og jeg prøvde med hjelp fra betjeningen på Kiwi å få tak i bleier som hadde minst mulig mønster og farger.....
og etter å ha kommet hjem og åpnet bleiepakka ..... tja... ikke akkurat nøytrale... omtrent hele bleia var GRØNN...og det passet egentlig veldig dårlig til mitt prosjekt.

Men med litt hodebry og kreativitet fant jeg ut at jeg "kledde" alle etasjer med gaskluter,for å skjule den grønne fargen.
for dere som bor i nærheten kan bleiekaka sees på HappyHobby de nærmeste 3 ukene, etter det får den ny eier :-)

20 kommentarer:

Marianne sa...

Å du store verden for en aldeles nyyydelig bleiekake du har laget!!
Du må jo bare ha tålmodighet for å kunne lage noe sånt :)
også så søt liten kanin da!
Du har vært flink til å kamuflere for jeg ser ikke noe grønt her :D

Ha en strålende dag!
Klem
Marianne

MonaV sa...

Fy søren, denne gleder jeg meg virkelig til å se ordentlig på.....den ser råååååfin ut Hilde.

trine sa...

Så flott den ble. Gleder meg til å se den på lørdag:)

Ha en toppers dag!

Anne Kristine sa...

Guriland så flott "kake"!
Skulle gjerne sett den "in real" ja.
Så søtt med kaninen på toppen.
Ha en herlig dag.
klem Anne

RitaK sa...

Råflott ;-) Har en mistanke om hvem den er til, hihi... Så råååsa og fin ;-)

eba sa...

Den ble riktig flott!!

papirdilla sa...

Å, herlighet! Det er desidert den lekreste bleiekaka jeg har sett. Helt råååå:)


Hanne:)

mari sa...

wow, så lekker!!!! må være et vannvittig arbeid!!!!

Berit sa...

Kjempeflott!!!!
Og helt nydelig!!!

Kaninen på toppen er sååå søt!

Heges lille hobbyverden sa...

Fy flate så lekker!!! Den gleder jeg meg til å se IRL!!!!! Kommer innom i morra jeg... Kan jo ikke vente lenger enn det!?!?!?!

Ellen sa...

Oi oi, den som venter på noe godt/flott, venter ikke forgjeves! Og det er jammen tilfelle her. For dette er definitivt den flotteste belekaka jeg har sett, og endel har det blitt!!:)
all grunn til å være fornøyd her!:)
Ha en flott kveld videre.

Klem,Ellen

MonaV sa...

Hei igjen:)

Gleder meg til å komme på jobb i dag og beundre denne!!!

Catrine sa...

Å hjelpes, det er den lekreste bleiekaka jeg har sett! Du er superflink! Og nå vet jeg hvor jeg skal se etter inspirasjon når jeg skal lage bleiekake til høsten!

Ha en herlig torsdagskveld! :)

Scrappelise sa...

I alle dager Hilde, det finnes visst ikke grenser for din kreativitet! Dette er den fineste bleiekaka av alle mulige! Mange ville ha gitt opp med èn gang, mens du har klart å lage noe så lekkert og fått den lekre rosafargen! Du er bare helt utrolig!

Kaia sa...

Den så jo helt fantastisk flott ut.
Ha ei super helg.
Klem fra Kaia

Marianne sa...

Ta turen og se den selv.... den er MYYYE finere enn på bildet.
Klem fra en sliten helfrelst albumscrapper....

Maria Therese sa...

Knalol lekker!!!

Wenche sa...

Det ble hvertfall en skikkelig fin bleiekake! Nydelig!

BA sa...

this is absolut fabulous!!!
xoxo BA

Tonje Eggan sa...

Wow!! Det var en fantastisk bleiekake. Glad jeg har ei gravid venninne.... Må jo bare la meg inspirere av din fantastiske kreativitet og dyktighet.

God helg!

Klem, Tonje